فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از ۱۴۰۰کیلوگرم در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت : در اجرای این طرح و در پی اخبار و اطلاعات مردمی واصله و طی هماهنگی انجام شده با […]

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف بیش از ۱۴۰۰کیلوگرم در اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی صداقت در تشریح این خبر گفت : در اجرای این طرح و در پی اخبار و اطلاعات مردمی واصله و طی هماهنگی انجام شده با مرجع محترم قضایی ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران انتظامی این فرماندهی اقدام به اجرای طرح به محوریت یکی از مناطق شهرستان نمودند.
وی در ادامه افزود : در اجرای این طرح مامورین با انجام تحقیقات میدانی و مشخص شدن نحوه فعالیت و مخفیگاه متهمین طی ۴ فقره عملیات موفق به دستگیری۱۲ نفر و کشف بیش از ۱۴۰۰کیلوگرم از انواع مواد مخدر شدند.
وی افزود : متهمین با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.
سرهنگ علی صداقت در پایان با تاکید بر استمرار این طرح توسط عوامل انتظامی این فرماندهی خاطر نشان کرد : باقدردانی از تعامل و مشارکت مردمی با پلیس در راستای برخورد با متخلفان از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه تولید و توزیع مواد مخدر ، مراتب رابه مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.