به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن از طرح  ارتقاء  امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  در این شهرستان خبر داد. به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محسن جعفرزاده در تشریح این خبرگفت:  ماموران انتظامی شهرستان فومن  حین گشت زنی در حوزه  استحفاظی به یک […]

به گزارش صفیر گیلان؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن از طرح  ارتقاء  امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز  در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صفیر گیلان به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ محسن جعفرزاده در تشریح این خبرگفت:  ماموران انتظامی شهرستان فومن  حین گشت زنی در حوزه  استحفاظی به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک شده و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه  در بازرسی از این خودرو سه تن  چوب جنگلی قاچاق صنوبر کشف و ضبط شد،اظهار کرد؛ارزش چوب های کشف شده حدوداشصت میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن  با اشاره به اینکه  راننده خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد،از شهروندان خواست  تا در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فومن

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن  همچنین ازطرح  ارتقاء  امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جعفرزاده با اشاره  به اینکه ماموران نیروی انتظلمی در این طرح۵۱ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش را دستگیر کردند گفت:در پایان این طرح  ۸۶۰گرم مواد مخدر از انواع مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی فومن با اعلام اینکه نفرات دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی  شدند از مردم خواست تا هر گونه اخبار و اطلاعات خود را به مرکز پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.