به گزارش صفیر گیلان؛دکتر حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان فومن شامگاه امروز(۲۳آذر) در نشست توسعه صنعت گردشگری فومن که در محل فرمانداری این شهرستان  با حضور کامران فیلی، مسئول تیم سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع آتیه تهران و سرمایه‌گذاران کشور سوئد با بیان اینکه امنیت حقوقی، قضایی و مالی سرمایه‌گذار باید تامین باشد، افزود: سرمایه‌گذاری که […]

به گزارش صفیر گیلان؛دکتر حسین اسمعیل پور فرماندار شهرستان فومن شامگاه امروز(۲۳آذر) در نشست توسعه صنعت گردشگری فومن که در محل فرمانداری این شهرستان  با حضور کامران فیلی، مسئول تیم سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع آتیه تهران و سرمایه‌گذاران کشور سوئد با بیان اینکه امنیت حقوقی، قضایی و مالی سرمایه‌گذار باید تامین باشد، افزود: سرمایه‌گذاری که وارد شهرستان می‌شود از هر لحاظ اداری، سازمانی و مدیریتی او را حمایت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در رودپیش ظرفیت سرمایه‌گذاری وجود دارد و از لحاظ آب و هوایی در تابستان و زمستان قابل استفاده است، گفت: دور تا دور این دهستان شالیزار است که یک نمای فوق‌العاده زیبا به نمایش می‌گذارد.
فرماندار فومن با بیان اینکه زیرساخت‌ها در دهستان رودپیش کاملا آماده است، تصریح کرد: باید در کار، منطقی به سمت جلو پیش رویم تا با موفقیت انجام شود.
اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه در این شهرستان خانه‌ها به ویژه در قسمت خدماتی مانند سرویس بهداشتی، هیچ کدام به سبک فرهنگی نیست، خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها برای حمام و سرویس بهداشتی ارزش قائلند.
وی با بیان اینکه در راستای برخورداری از زمین در کوه‌پایه و جلگه مشکلی نداریم، اظهار کرد: بهتر است سرمایه‌گذار خود زمین‌ها را ببیند و انتخاب کند.
فرماندار فومن افزود: منطقه ماکلوان و ماسوله و قلعه رودخان با توجه به مناطق تاریخی و طبیعت مناسب ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری دارند.

ایران اولین کشور تاریخی دنیا است که همه آثار خود را حفظ کرده
مسئول تیم سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع آتیه تهران و سرمایه‌گذاران کشور سوئد با اشاره به سرمایه‌گذاری در شهرستان فومن، گفت: هتل‌های چوبی که ما می‌سازیم در دنیا کمیاب است به گونه‌ای که سرما و زلزله بر روی آن تاثیری ندارد.
کامران فیلی، مسئول تیم سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع آتیه تهران و سرمایه گذاران کشور سوئد در ادامه این جلسه با بیان اینکه با توجه به مشغله های فکری و کاری، مردم دوست دارند برای مدت کوتاهی هم که شده در یک فضایی زندگی کنند که به دور از تلویزیون، آنتن‌دهی موبایل و .. باشد، گفت: آسایش و آرامشی که در مناطق فومن وجود دارد سبب می‌شود افراد بدون اینکه کسی به آنها فشار اورد مشکلاتشان را با خودشان حل کنند.
فیلی با بیان اینکه ایران اولین کشور تاریخی دنیا است که همه آثار خود را حفظ کرده و مردم برای دیدن آن آثار ارزش قائلند، تصریح کرد: امروزه ایران، برای توریست‌های خارجی در را بهتر باز کرده است.
وی با اشاره به اینکه ایران در مقایسه با کشورهای همسایه دارای امنیت بالایی است، خاطرنشان کرد: هر جای دنیا قانون خودش را دارد و توریست‌ها هم طبق قانون هر کشور باید رفتار کنند.
مسئول تیم سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع آتیه تهران و سرمایه‌گذاران کشور سوئد با بیان اینکه با سرمایه‌گذاری در شهرستان فومن و ماسوله از افراد همین شهرستان استفاده می‌شود، اظهار کرد: خانه‌هایی که در این شهرستان بخواهیم بسازیم به گونه‌اییست که سرما و زلزله هیچ تاثیری بر روی آن نمی‌گذارد.
فیلی با بیان اینکه هتل‌های چوبی که ما می‌سازیم در دنیا کمیاب است، افزود: در نظر داریم هتل هایی بین سه تا چهارطبقه در این منطقه ساخته تا جاذبه هم داشته باشد.