به گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار صومعه سرا درجشن ستارگان  این شهرستان بسترهای فرهنگی شهرستان را ایده ال خواند و گفت:گسترش بسترهای فرهنگی در درخشش فرزندان شهرمان موثر است   فرمانداری شهرستان صومعه سرا درجشن ستارگان که امروز در سالن فارابی برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور نخبگان و هنرمندان وورزشکاران استانی و کشوری  […]

 
به گزارش صفیر گیلان؛ فرماندار صومعه سرا درجشن ستارگان  این شهرستان بسترهای فرهنگی شهرستان را ایده ال خواند و گفت:گسترش بسترهای فرهنگی در درخشش فرزندان شهرمان موثر است

 

فرمانداری شهرستان صومعه سرا درجشن ستارگان که امروز در سالن فارابی برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور نخبگان و هنرمندان وورزشکاران استانی و کشوری  در این شهرستان و همایش گفت : خداوند بزرگ با خلقت انسان که احسن الخالقین است ، خود را تحسین گفت ،چرا که وجه تمایزی بین انسان و دیگر مخلوقاتش بود که همه آنها را در خدمت انسان قرار داد.
فتح الهی با اشاره به اینکه اندیشه و تفکر انسان اگر در آموزش و پرورش خوب رشد کند ، انسان به تعالی خواهد رسیدافزود: این پرورش برای انسانها  اتفاقات خوبی را در دنیا رقم می زند.
فتح اللهی در ادامه به سه کلمه که توجه و انجام آن سبب بوجود آمدن شرایط بهتر و دستیابی به مدارج بالا را منجر خواهد شد اشاره داشت و افزود: این کلمات شامل واقعیت،خوب و فضیلت است.

ایشان  “واقعیت”  را شامل هر آنچه که انسان  را در رسیدن به کمالات کمک کند مثل   دانش آموز و یا ورزشگار و حتی میتواند پدر و مادر باشد .

وی از قرار گرفتن  کلمه “خوب ” در کنار برخی  واقعیت های موجود زندگی بشر  وقرار گرفتن در مسیر و در راستای آن گام برداشته و رشد کند مثل دانش آموز خوب و یا پدر و مادر خوب است.

فرماندار شهرستان صومعه سرا  سومین کلمه در رسیدن انسان به کمالات انسانی را به “فضیلت “نسبت داد و گفت:  این کلمات در شرایط و ویژگی های یک انسان اگر بروز و ظهور کند  از او یک انسان والا و به مدارج عالی میرساند.

وی مدارج خوب شهدا را شناخت این سه اصل خواند و گفت: شهدا با الگو برداری و تبیین این سه اصل در زندگی به درجات کمال و شهادت نائل شدند.
فرماندار صومعه سرا بسترهای فرهنگی شهرستان را ایده ال خواند و گفت:، با یادگیری و آموزش صحیح این دانش اندوزان و هنرمندان ، آنها را به سمت توسعه کشور سوق دهیم تا همچون ستارگانی که در آسمان از نگاه ما میدرخشند ، این فرزندان سرزمین ما نیز از نگاه فرشتگان آسمان وقتی به زمین مینگرند خوش بدرخشند.