صفیر گیلان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی اعیاد قربان تا غدیرخم، تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو به استان وارد و  ۹۹۸ هزار و ۹۲۸ دستگاه خودرو از استان خارج شدند، گفت: پنجمین در مدت مذکور استان گیلان پرتردد کشور بوده است. نازک کار با اشاره به وضعیت تردد […]

صفیر گیلان؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی اعیاد قربان تا غدیرخم، تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو به استان وارد و  ۹۹۸ هزار و ۹۲۸ دستگاه خودرو از استان خارج شدند، گفت: پنجمین در مدت مذکور استان گیلان پرتردد کشور بوده است.

نازک کار با اشاره به وضعیت تردد در استان در بازه زمانی ۳۰ مرداد لغایت ۹ شهریور، اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار نصب شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان طی اعیاد قربان تا غدیرخم، تعداد ۸۸۱ هزار و ۶۲۵ دستگاه خودرو به استان وارد و  ۹۹۸ هزار و ۹۲۸ دستگاه خودرو از استان خارج شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین ترافیک ورودی به استان طی این مدت در روز چهارشنبه، ۳۱ مرداد به میزان ۹۶ هزار و ۱۹۸ دستگاه تردد بوده است، افزود: همچنین در روز جمعه، ۲ شهریور با ۱۱۹ هزار و ۷۱۶ دستگاه تردد بیشترین ترافیک خروجی از استان را طی این مدت شاهد بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: روز جمعه، ۲ شهریور با ثبت یک میلیون و  ۷۹۲ هزار و ۸۸۶ دستگاه تردد عنوان پرترددترین روز استان گیلان را در این ایام به خود اختصاص داد.

این مقام مسئول یادآور شد: طی این مدت استان گیلان از نظر متوسط تردد ساعتی با تعداد ۸۳۹ وسیله نقلیه، پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

وی تاکید کرد: طی مدت مذکور از ۸۴ محور رفت و برگشت در سطح راه های استان مقاطع لاهیجان – لنگرود با ۵۳۰ هزار و ۸۴۴ دستگاه تردد، لنگرود – لاهیجان با ۵۰۶ هزار و ۸۸۱ دستگاه/تردد و محور آستانه – لاهیجان با ۵۰۲ هزار و ۱۵۳ دستگاه/تردد از بیشترین میزان تردد برخوردار بوده اند.