به گزارش صفیر گیلان، یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) جمعه ۳۱ شهریور ماه همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم در رشت برگزار می شود. این برنامه به همت هیئت روضات الحسین (ع) رشت، از ساعت ۹ صبح  در مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز می شود. حجت الاسلام اسماعیل پوررضا امام […]

به گزارش صفیر گیلان، یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) جمعه ۳۱ شهریور ماه همزمان با نخستین جمعه از ماه محرم در رشت برگزار می شود.

این برنامه به همت هیئت روضات الحسین (ع) رشت، از ساعت ۹ صبح  در مصلای امام خمینی (ره) این شهر آغاز می شود.

حجت الاسلام اسماعیل پوررضا امام جمعه موقت رشت، سخنران یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در این شهر است و «رسول خدادادیان» و «سید حسین رضویان» از ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و «مهدی حسن زاده» مداح نوجوان گیلانی نیز در این همایش به اجرای مداحی می پردازند.

توزیع رایگان لباس متحدالشکل، توزیع بسته های فرهنگی و نذرنامه، اجرای گروه سرود مدافعان حرم و دمام نوازی هیئت شباب اهل بیت (ع) از جمله برنامه های یازدهمین همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی (ع) در این شهر است.

گفتنی است همایش شیرخوارگان حسینی (ع) برای یازدهمین سال متوالی، همزمان با اولین جمعه ماه محرم، با همکاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در بیش از چهار هزار نقطه ایران و ۵۷ کشور جهان برگزار می شود.