به گزارش صفیر گیلان؛مهدی پارسا به نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی کمبودهای بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا عملکرد خوبی داشتند و با به تصویر کشیدن مجاهدت کادر درمان و کاستی‌های این بخش به رسالت خود عمل کردند. رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به لزوم […]

به گزارش صفیر گیلان؛مهدی پارسا به نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی کمبودهای بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا عملکرد خوبی داشتند و با به تصویر کشیدن مجاهدت کادر درمان و کاستی‌های این بخش به رسالت خود عمل کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به لزوم قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مشاغلی که در ایام بحران کرونا با وجود معضلات و سختی‌های فراوان به وظایف خود عمل کرد و موجب آگاهی جامعه درباره این بیماری شدند اصحاب قلم و رسانه بودند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه جهت حمایت از قشر زحمتکش رسانه به آنها کمک می‌کند تصریح کرد: این سازمان در عرصه‌های مختلف به حمایت از اهالی رسانه می‌پردازد و از این رو بین برخی از رسانه‌های استان گیلان بسته‌های حمایتی توزیع کردیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به نحوه توزیع و انتخاب رسانه‌های دریافت کننده بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه در این مدت رسانه‌های دارای مشکل در ایام کرونا را بررسی کرد و بسته‌های معیشتی و کمکی خود را بین آنها توزیع کرد.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه در این مدت ۱۰۰ بسته معیشتی ویژه اصحاب رسانه را در رشت توزیع کرد اظهار داشت: همچنین ۱۰ بسته معیشتی و ۵۰ بسته حمایتی در رودسر توزیع شد که ارزش این بسته‌ها به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان است.