به گزارش صفیر گیلان ؛فومن/حسین اسمعیل‌پور در حاشیه آیین افتتاح طرحهای عمرانی هفته دولت شهرستان فومن در خصوص  پروژه های توزیع و تقویت فشار برق با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه  برق شهرستان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۵ میلیارد ریال پروژه برق در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری  می […]

 
به گزارش صفیر گیلان ؛فومن/حسین اسمعیل‌پور در حاشیه آیین افتتاح طرحهای عمرانی هفته دولت شهرستان فومن در خصوص  پروژه های توزیع و تقویت فشار برق با بیان اینکه تحول خوبی در حوزه  برق شهرستان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۵ میلیارد ریال پروژه برق در هفته دولت در شهرستان به بهره برداری  می رسد.

حسین اسماعیل پور با بیان اینکه ساختارهای جدید را جایگزین ساختار قدیمی توزیع برق فومن خواهیم کرد، افزود: برای مناسب سازی امور برق، عرضه و تقاضای نیرو باید متناسب یکدیگر باشند.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم فومن و شفت در حوزه تامین اعتبار برای برق تلاش بسیاری کرده اند، خاطرنشان کرد: برای تقویت فشار و توزیع برق فومن از سوی نماینده ۶ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

اسماعیل پور خاطرنشان کرد: علارغم اینکه در بخش زیر ساختاری شبکه برق با مشکلات روبرو هستیم و زیر ساختها فرسوده است ولی در سال ۹۶ با مساعدت نماینده معضل برق شهرستان را برطرف خواهیم کرد .

این مسئول با تاکید براینکه ما خدمتگزاری به مردم را ارزش می دانیم ، متذکرشد : ۲۶ روستا در هفته دولت امسال دارای تاسیسات تقویت فشار و توزیع برق شده اند.

در خصوص اسفالت راه روستایی این شهرستان اظهار داشت: از دهه فجر تاکنون ۳۳ کیلومتر راه روستایی را احداث کردیم و این مقدار آسفالت در قالب ۱۵ طرح به بهره برداری رسیده است.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شده است، تصریح کرد: در این طرح، آسفالت راه‌های ارتباطی روستایی و جاده روستایی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اسمعیل‌پور با اشاره به اینکه برای بهره‌مندی بیشتر شهرستان از آسفالت راه روستایی در حال تلاش و تامین اعتبار هستیم اعلام کرد: عرضه این خدمات به برکت انقلاب اسلامی است و دولت نیز خود را خدمتگذار ملت می‌داند.

وی از بهره برداری یک واحد تولیدی پوشاک زنانه از سوی بخش خصوصی در منطقه سنگبیجار فومن خبر داد و افزود: این واحد تولیدی از تسهیلات بانکی صندوق کارآفرینی امید استفاده کرده و برای افتتاح این واحد تولیدی ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در این واحد تولیدی برای ۱۴ نفر شغل مستقیم ایجاد شده است، ابراز داشت: از کارآفرینان و متفکران اقتصادی و تولیدی در بخش خصوصی حمایت خواهیم کرد.

نمایده عالی دولت در شهرستان فومن توجه و توانمندی تولید داخلی را زمینه ساز توسعه اقتصادی پایدار دانست و اظهار داشت: تولیدکنندگان داخلی باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولین و بازار داخلی قرار بگیرند.