صفیرگیلان – فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ کیلوگرم شیشه در بخش خشکبیجار شهرستان رشت خبر داد. سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: […]

صفیرگیلان – فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰ کیلوگرم شیشه در بخش خشکبیجار شهرستان رشت خبر داد.

سردار “عزیزاله ملکی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی حین پایش نامحسوس خودروهای عبوری در محور رشت به لاهیجان، خودرو پیکان وانت حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه خشکبیجار متوقف کردند.

سردار ملکی با بیان اینکه پلیس در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلوگرم شیشه که از کشورهای شرقی بارگیری شده بود، کشف کرد، بیان داشت: متهم ۳۹ ساله این پرونده دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با تاکید بر تلاش پلیس برای ارتقاء امنیت تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند