به گزارش صفیر گیلان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی هم جانبه را علیه کشور را آغاز کرده اظهار کرد: در هفته‌های اخیر نیز جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام به راه افتاده که به‌زودی این تیرشان نیز به […]

به گزارش صفیر گیلان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت با بیان اینکه دشمن جنگ اقتصادی هم جانبه را علیه کشور را آغاز کرده اظهار کرد: در هفته‌های اخیر نیز جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام به راه افتاده که به‌زودی این تیرشان نیز به سنگ می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه نباید در این زمانی که مشکلات وجود دارد پشت دولت را خالی کنیم افزود: دولت نیز باید به انتقادات توجه کند و از پیشنهادت و نظرات مردم و کارشناسان برای حل سریع‌تر مشکلات اقتصادی استفاده کند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه هجمه‌های دشمنان طبق معمول علیه سپاه پاسداران و رهبری آغاز شده گفت: سپاه و رهبری همواره به فکر مردم بوده و هستند و تلاش‌ها و اقدامات خالصانه آن‌ها همواره در ذهن مردم است و مردم نیز قدردان زحمت‌های آن‌ها هستند.

فلاحتی با اشاره اینکه احتکار برای ضربه زدن به معیشت اقتصادی خانواده‌ها است بیان کرد: دشمن در تلاش است که از درون خانواده‌ها به نظام ضربه بزند و با ایجاد مشکلات اقتصادی وضعیت معیشتی خانواده را بر هم بزند و موج نارضایتی را در کشور به وجود بیاورد.

وی با اشاره به اینکه رهبری بارها تأکید کرده‌اند که جنگی اتفاق نخواهد افتاد تصریح  کرد: دشمن در تلاش است که با به راه انداختن شایعه جنگ، هجمه رسانه‌ای به راه بیندازد اما باید این را بداند که با توجه به فرمایشات رهبری جنگی آغاز نمی‌شود اما اگر جنگی اتفاق بیفتد، این بار مردم ایران اسلامی سیلی محکم به دشمنان می‌زنند و آن‌ها را زمین‌گیر می‌کنند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه آمریکایی‌ها دروغ‌گویان گردنه زن این جامعه هستند گفت: آن‌ها تهدید کرده‌اند که سوریه را بمباران شیمیایی می‌کنند اما این را بدانند که مردم منطقه دیگر، صحبت‌های مذبوحانه آن‌ها را باور نمی‌کنند و پایگاه دست‌نشانده‌های آن‌ها در ادلب نیز به‌زودی نابود می‌شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه اگر در زندگی، اخلاق اسلامی حاکم شود بسیاری از ریزش‌ها اتفاق نمی‌افتد افزود: خانواده‌ها باید در هنگام ازدواج فرزندان خود، دقت بالایی داشته باشند.

امام‌جمعه با بیان اینکه اسلام به اخلاق محوری در زندگی نگاه ویژه‌ای دارد گفت: در دین به محوریت اخلاق در ازدواج بسیار تأکید شده و در روایت‌های بسیاری به این موضوع اشاره‌شده که والدین در ازدواج فرزندان خود، به اخلاق اهمیت دهند./فارس