صفیر گیلان؛فرماندار املش گفت: پل بزرگ املش که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است و املش را به لنگرود،کومله و اطاقور وصل می کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد. یونس محمودی گفت: با توجه به شروع بارش‌ها از روز جمعه در شرق گیلان شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و در نهایت […]

صفیر گیلان؛فرماندار املش گفت: پل بزرگ املش که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است و املش را به لنگرود،کومله و اطاقور وصل می کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد.

یونس محمودی گفت: با توجه به شروع بارش‌ها از روز جمعه در شرق گیلان شاهد بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و در نهایت طغیان رودخانه‌ها بوده‌ایم که این امر سبب آبگرفتگی تعداد قابل ملاحظه‌ای از منازل مسکونی، واحد‌های تجاری، کارخانجات بوده ایم.

وی ادامه داد: دو دهنه پل ارتباطی این شهرستان نیز کاملا تخریب شده است که صبح امروز یکی از این پل‌ها که مهمترین پل ارتباطی این شهرستان است که املش را به لنگرود، کومله و اطاقور وصل می‌کند در پی بارش باران شدید کاملا تخریب شد.

محمودی با بیان اینکه این پل یکی از مهمترین پل‌های ارتباطی این شهرستان بوده است خاطرنشان کرد: باید هرچه سریعتر مسیر جایگزین برای این پل ایجاد شود.