صفیر گیلان/ محسن جعفری در رشت اظهار داشت: معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در راستای عمل به مأموریت‌های خطیر خود در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی از تشکیل کارگاه‌های تولید پوشاک که ضمن ایجاد اشتغال در استان به ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی نیز کمک شایان توجهی می‌کند حمایت به عمل می‌آورد. معاون اجتماعی سپاه قدس […]

صفیر گیلان/ محسن جعفری در رشت اظهار داشت: معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان در راستای عمل به مأموریت‌های خطیر خود در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی از تشکیل کارگاه‌های تولید پوشاک که ضمن ایجاد اشتغال در استان به ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی نیز کمک شایان توجهی می‌کند حمایت به عمل می‌آورد.

معاون اجتماعی سپاه قدس گیلان از راه‌اندازی و فعالیت ۳ مرکز تولید و عرضه پوشاک منطبق با طرح‌های روز و مطابق با موازین اسلامی و ایرانی در شهر رشت خبر داد و تصریح کرد: مجموعه ریحانه در محله ساغریسازان، مجموعه سحر در پل عراق و مجموعه پرنیان در شهرک قدس از جمله این کارگاه‌های تولیدی به شمار می‌روند.

جعفری با بیان اینکه معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان ضمن حمایت از ایجاد چنین کارگاه‌هایی نقش تسهیل کنندگی در امور مربوط به راه‌اندازی و رفع موانع و مشکلات این مراکز را بر‌عهده دارد افزود: تعامل و همکاری مثبت با ثمن‌های همسو در حوزه کارگروه مد و لباس اسلامی و ایرانی در دستور کار معاونت اجتماعی سپاه قرار دارد.

تسنیم

 

تسنیم