به گزارش صفیر گیلان؛مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان به تشریح عملکرد این اداره کل در سال جاری پرداخت و افزود: در هفته دولت امسال ۱۶۱کلاس درس،۷۵پروژه گرمایشی مدارس و ۴۶ هزار متر مربع آسفالت سطوح محوطه های مدارس به بهره برداری میرسد. وی با اشاره به پروژه های قابل […]

 

به گزارش صفیر گیلان؛مهندس علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان به تشریح عملکرد این اداره کل در سال جاری پرداخت و افزود: در هفته دولت امسال ۱۶۱کلاس درس،۷۵پروژه گرمایشی مدارس و ۴۶ هزار متر مربع آسفالت سطوح محوطه های مدارس به بهره برداری میرسد.

وی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح هفته دولت و مهر ماه امسال ابراز داشت: به حول قوه الهی با تلاش شبانه روزی توانستیم۲۹پروژه با تعداد۱۶۱کلاس درس را آماده بهره برداری کنیم.

مدیر کل نوسازی مدارس استان در ادامه به آسفالت حیاط  مدارس پرداخت، افزود: امسال توانستیم ۴۶هزار متر مربع حیاط  مدارس رابا هزینه یک میلیارد و دویست میلیون تومان آسفالت نماییم.

مهندس مقدم با پرداختن به بحث استاندارد سازی گرمایشی یادآور شد:۷۵ پروژه با ۵۳۱کلاس درس با ۱۳ میلیارد تومان هزینه تا مهرماه امسال استاندارد سازی گرمایشی شده و تحویل ادارات اموزش و پرورش می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰طرح از ۱۴۰طرح نیمه تمام نوسازی مدارس گیلان فعال می باشد افزود: در صورت تکمیل کامل پروژه های نیمه تمام بیش از ۸۰۰ کلاس درس به مدارس گیلان افزوده خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، تقویت همگرایی و  فرهنگ مشارکت را در توسعه فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: برای بهره برداری از کل پروژه های نوسازی مدارس گیلان بیش از ۱۴۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سالهای گذشته با کمک خیرین توانسته ایم تعدادی از فضاهای آموزشی را به نقطه مطلوب برسانیم.