صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش اباتری در رشت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گیلان اظهار کرد: تکمیل سد لاستیکی، کمربندی کلاشم به صومعه‌سرا، اتمام جاده اصلی فومن به صومعه‌سرا و همچنین جاده کلیدبر به ماسال ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان صومعه‌سرا هستند که مردم اتمام آن‌ها را از رئیس‌جمهور وزرای کابینه دولت […]

صفیر گیلان؛سید کاظم دلخوش اباتری در رشت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گیلان اظهار کرد: تکمیل سد لاستیکی، کمربندی کلاشم به صومعه‌سرا، اتمام جاده اصلی فومن به صومعه‌سرا و همچنین جاده کلیدبر به ماسال ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های شهرستان صومعه‌سرا هستند که مردم اتمام آن‌ها را از رئیس‌جمهور وزرای کابینه دولت انتظار دارند.

وی با اشاره به دو پروژه نیروگاه پست ۶۳ کیلوولت صومعه‌سرا افزود: این دو پروژه یکی در شهر ضیابر و دیگری در کیشستان صومعه‌سرا است که برای تقویت برق این دو منطقه درخواست شده تا دولت اهتمام بیشتری نسبت به تکمیل آن‌ها داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان نیازمند احداث چندین واحد آموزشی در کنار توسعه منابع آب کشاورزی است گفت: برای احداث چندین مدرسه در شهرستان صومعه‌سرا درخواست‌های شده است و لازم است در کنار طرح‌های آموزشی دولت در دیوار سازی، لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آن‌ها مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حمایت دولت از واحدهای تولیدی و صنعتی تصریح کرد: ضرورت حمایت از بخش‌های اقتصادی و تولیدکننده‌ها یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان صومعه‌سرا است تا تولید آن‌ها پایدار باقی بماند.

دلخوش با اشاره به مشکلات مرغداران، باغداران و صنعت نوغانداری بیان کرد: شهرستان صومعه‌سرا در صنعت مرغداری، باغداری و همچنین صنعت نوغانداری ابریشم با مشکلاتی روبرو است که یقیناً برای رفع آن‌ها از اعضای هیئت دولت و شخص رئیس‌جمهور استمداد خواهیم طلبید.

به گفته دلخوش شهرستان صومعه‌سرا در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان گیلان میزبان وزرای جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت و رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست خواهد بود.

/فارس