به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ عباس بایرامی از تشییع دو شهید گمنام در رشت خبر داد و اظهار کرد:پیکر این دو شهید گمنام ۱۹ اسفند هم‌زمان با سالروز شهادت امام علی النقی علیه‌السلام در حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام رشت تدفین می‌شود. وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه و سازمان با تشکیل پرونده‌ای خواستار تدفین […]

  به گزارش صفیر گیلان،سرهنگ عباس بایرامی از تشییع دو شهید گمنام در رشت خبر داد و اظهار کرد:پیکر این دو شهید گمنام ۱۹ اسفند هم‌زمان با سالروز شهادت امام علی النقی علیه‌السلام در حوزه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام رشت تدفین می‌شود.
وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه و سازمان با تشکیل پرونده‌ای خواستار تدفین پیکرهای مطهر شهدای گمنام در محل سازمان و یا نهاد خود هستند،افزود:فرایند تدفین پیکر مطهر شهدای گمنام با توجه به درخواست سازمان‌ها و نهادها در کمیته‌های تخصصی استان مطرح و از بین آن‌ها برای تدفین شهدای گمنام در محل استقرار پنج دستگاه موافقت شده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با اذعان به اینکه امسال پیکر مطهر دو شهید گمنام در استان تشییع و تدفین می‌شودگفت:شهر سیاهکل،دانشگاه آزاد آستارا،دانشگاه مرکزی پیام نور رشت و دانشگاه شهید چمران واقع در جاده لاکان از نقاطی هستند که طی سال‌های آینده شهید گمنام در محل استقرار آن‌ها تدفین خواهد شد.
بایرامی با بیان اینکه طی روزهای آینده جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در رشت تشریح و اطلاع‌رسانی می‌شود تصریح کرد:اینکه پیکر دو شهید گمنام در کدام منطقه تفحص شده و اینکه چه سنی داشته‌اند فعلاً نامشخص است اما پس از برگزاری جلسه هماهنگی اطلاعات دو شهید گمنام اعلام خواهد شد.
در شب شهادت امام علی النقی علیه‌السلام مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام رشت برگزار خواهد شد که مکان و زمان دقیق آن متعاقباً اعلام می‌شود.