به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: امیرالمومنین در روایتی مسلمانان را از منافقان بر حذر داشته‌اند. امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مرز بین انقلابیون و فتنه‌گران باید مشخص باشد تصریح کرد: منافقان افرادی گمراه هستند که […]

به گزارش صفیر گیلان؛حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندر انزلی اظهار داشت: امیرالمومنین در روایتی مسلمانان را از منافقان بر حذر داشته‌اند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری مرز بین انقلابیون و فتنه‌گران باید مشخص باشد تصریح کرد: منافقان افرادی گمراه هستند که سبب گمراهی دیگران نیز می‌شوند.

ایشان ضمن تبریک حلول ماه معظم شعبان خاطرنشان کرد: ماه شعبان، ماه پیامبراکرم(ص) است و در آن اعیاد باسعادتی مانند روز ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان (عج) قرار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با تاکید بر لزوم کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استان‌های مختلف کشور ابراز داشت: مردم تاکنون بهترین جلوه‌های همدلی و ایثار را در راستای کمک‌رسانی به هم‌نوعان خود به نمایش گذاشتند.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به ممانعت دولت آمریکا از ارسال کمک‌های ایرانیان خارج کشور به سیل‌‌زدگان تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان بندر انزلی موفق شدند تا مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تامین کنند‌.

ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: منافقان در داخل نظام اسلامی اقداماتی را انجام می‌دهند که سبب امیدواری حکومت‌های طاغوت می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۹۸ گفت: برخی افراد در داخل شهرستان در حال انجام کارهایی هستند که در راستای بروز فتنه است، اما به آن ها هشدار میدهم که ما در مقابله با فتنه و فتنه‌گر با هیچکس تعارف نداریم.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با غربگرایان و وابستگان تفکر غرب افزود: امروز ملت ما باید هوشیار باشد و وابستگان حکومت‌های استکباری و طاغوتی را بشناسد.

ایشان غربگرایان و وابستگان حکومت‌های طاغوتی را عوامل ایجاد فتنه ۹۸ دانستند و خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد همانطور که مشکل آب خوردن را به برجام گره زدند، وقوع سیل را هم به شعار “مرگ بر آمریکا” وصل می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین غربگرایان را افرادی دانست که در دامن غرب پرورش یافته و از دامن غرب ارتزاق می‌کنند اظهار داشت: امروز ملت ایران باید با هوشیاری تمام، غربگرایان را از عملکرد و حرف‌هایشان بشناسد.

امام جمعه بندر انزلی انقلابیون و پیروان اسلام ناب محمدی را جبهه مقابل غربگرایان دانست و افزود: در بحران سیل اخیر شاهد بودیم که غربگرایان یا در سفرهای تفریحی بودند و در مقابل شاهد بودیم که عالی‌ترین فرماندهان سپاه، ارتش و روحانیت با تمام وجود در میدان‌های کمک‌رسانی حاضر شدند و در این مسیر شب و روز نمی‌شناسند.

ایشان با اشاره به فرا رسیدن روز ملی انرژی هسته‌ای اظهار داشت: ما شاهد بودیم که توانایی جمهوری اسلامی در حوزه انرژی هسته‌ای توسط جوانان انقلابی کشور به دست آمد اما تفکر “تقی‌زاده”ها در مذاکرات این توانایی را از ملت ایران گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اعلام اینکه تفکر غربگرایانه و لیبرال، به کشور و ایستادن روی پای خود اعتقاد ندارد عنوان داشت: عاقبت تفکر غربگرایانه، همان عاقبت محمدرضا پهلوی و صدام است و عاقبت تفکر انقلابی، همان عاقبت شهیدان رجایی، باهنر و بهشتی است.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروز عموم ملت ایران و به ویژه جوانان باید هوشیار باشند و عوامل دشمن در داخل کشور را بشناسند گفت: شرایط آینده کشور شرایط حساسی است، زیرا دشمنان انقلاب در صدد برنامه‌ریزی برای ایجاد فتنه‌ای دیگر علیه انقلاب هستند.

ایشان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران به آن‌ها اجازه برپایی و ایجاد فتنه‌ای دیگر علیه جمهوری اسلامی را نخواهند داد.