به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی این شهرستان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید از گزارش عملکرد خود به وسیله رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند افزود : ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست […]

به گزارش صفیر گیلان؛ محمدرضا محسنی در نشست کارگروه اشتغال سرمایه گذاری و بوم گردی این شهرستان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی و خدماتی باید از گزارش عملکرد خود به وسیله رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند افزود : ضعف اطلاع رسانی دستگاه ها در حوزه اشتغال و رونق تولید پذیرفتنی نیست .

وی با بیان اینکه آمار مربوط به سامانه کارا باید توسط اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رصد و نحوه بروزرسانی آن توسط دستگاه های ذیربط پیگیری گردد افزود : مشکلات اعطای تسهیلات اشتغال زایی در سال ۹۷ باید آسیب شناسی و در سال جاری مورد توجه قرار گیرد .
نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه اعتبارات مربوط به اشتغال روستایی و عشایری در سال ۹۸ با اولویت گردشگری و بوم گردی به متقاضیان اعطا خواهد شد افزود : از ۳۶۰ واحد سیاست گذاری بوم گردی در این شهرستان موافقت اصولی ۳۵۱ واحد صادر شده است که تا کنون ۵۱ واحد موفق به اخذ پروانه ساخت و مرمت شده اند و در این راستا یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان تسهیلات اعطا شده است .
وی در ادامه بر پیگیری طرح های گردشگری در شفت تاکید نمود و افزود : ثبت نام متقاضیان احداث واحد های بوم گردی باید ادامه یابد و پرونده های قبلی نیز مورد پیگیری قرار گیرد .
فرماندار شفت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل تولید کنندگان در دریافت تسهیلات رونق تولید اشاره و افزود : بانک ها باید همکاری های لازم را در این راستا انجام دهند و دستگاه های ذیربط باید پیگیر امور مربوط به تولید کنندگان باشند .
محسنی در پایان به دستگاه های متولی دستور داد تا ۷۲ ساعت آینده جزییات آمارهای نهایی مربوط به اشتغال و رونق تولید در سال ۹۷ را پس از به روزرسانی به منظور بررسی به فرمانداری ارسال کنند .