اختصاصی/صفیر گیلان؛سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای شاگردان افشین قطبی خواهد بود. در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپیدرود و فولاد از ساعت ۱۸:۱۵ جمعه (۶ اردیبهشت) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران سپیدرود-فولاد رشت-ورزشگاه سردار جنگل جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت […]

اختصاصی/صفیر گیلان؛سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت پذیرای شاگردان افشین قطبی خواهد بود.
در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم سپیدرود و فولاد از ساعت ۱۸:۱۵ جمعه (۶ اردیبهشت) به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران
سپیدرود-فولاد
رشت-ورزشگاه سردار جنگل
جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵
داوران: علیرضا فغانی – مهدی الوندی – محسن سلطانی – موعود بنیادی فرد

نادر دست نشان درگفتگو با خبرنگار صفیر گیلان در خصوص بازی امروز سپید رود مقابل فولاد  خوزستان گفت:  روزهای بازی برای استراحت قبل بازی در هتل معین اردو داریم و استراحت می کنیم و امروز بازی سنگین داریم با تیم پر مدعا با  امکانات و تیم غنی، ولی ما سپید رود هستیم با خیل هواداران بی شمار و عاشق سپید رود و تلاش می کنیم پیروز میدان بشویم و مطمئنا” موفق ،چون بچه ها ی ما با انگیزه هستند.

دست نشان در خصوص مالکیت و امکانات باشگاه سپید رود گفت: شرایط مالی و مالکیتی و امکانات این تیم در حد تیم های دیگر لیگ برتر ایران نیست و نیاز است فکر اساسی شود تا هم در حوزه سخت افزاری و هم امکانات به تیم  رغیب خود نزدیک شود و آن زمان می توان تیم سپید رود  و فوتبال رشت را در جایگاه واقعی و رتبه مناسب لیگ برتر  ببینیم .
 وی افزود:ما هم هواداران عاشق و بی شمار داریم  و هم استعداد در مبحث فوتبال که این امتیاز بزرگی برای رشت است.
 ایشان اظهار کرد؛در سطح پایه در استان کار می شود ولی امکانات برای تیم پایه، نوجوان و جوان  پاسخگوی نیاز استان نیست و مدارس فوتبالی که امروز تامین هزینه  حضور در این مدارس سخت است  ولی جوانان خوبی در استان در حال رشد هستند که امید آینده تیم  های گیلان و سپید رود است.
پیش بینی بازی؛
فوتبال قابل پیش بینی نیست می خواهیم برابر فولاد، یک فوتبال ناب شمالی ارائه دهیم و  سپیدرود در هر بازی محکوم به برد است و می رویم برای بردن و با هواداران خوب و جوانان خوبی که استادیوم را امروز پر می کنند  تیم سپید رود هم به میدان می رود تا بازی را ببرد .
 نادر دست نشان در خصوص آکادمی فوتبال در استان و رشت گفت: من شناختی نسبت به اکادمی ندارم ولی برخی آکادمی ها را تبلیغاتی  می دانم  و امروز  فوتبال اسیر برخی تبلیغات است ولی تیم سپید رود،ملوان و داماش در تمام گیلان هوادار دارند و کسانی که می خواهند به جامعه ورزش فوتبال خدمت کنند باید استعدادها را  را برای همین جا پرورش دهند نه هدایت کنند برای استان دیگر ولی هر کسی نظر خاص خود را دارد و من ارزوی موفقیت برای همه ی اهالی ورزش دوست و فوتبالی دارم .
ورزشگاه سردار جنگل رشت 

دو تیم سپیدرود و فولاد برگزار کننده هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران هستند. دیداری که برای تیم سپیدرود و هواداران اش برای بقا در لیگ برتر اهمیت بسیار زیادی دارد.

ابتدا به میزبان و تیم سرخ پوش دیدارامروز، سپیدرود رشت می پردازیم. سپیدرود با حضور نادر دست نشان توانسته روند رو به رشدی را در هفته های پایانی و باقیمانده لیگ برتر کسب نماید. آن ها پس از برد درخشان شان مقابل تراکتورسازی، در هفته گذشته نیز در بوشهر و زمین پارس جنوبی به تساوی ۲-۲ دست یافتند. پسران شهر باران هم اکنون با ۲۶ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند ولی فاصله آن ها با تیم بالایی خود یعنی نفت مسجد سلیمان تنها یک امتیاز بوده و پیروزی در دیدارامروز و زمین خودی می تواند امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر را پررنگ تر سازد.

در سوی دیگر میدان، تیم فولاد خوزستان قرار گرفته است. فولاد خوزستان تیمی است که نه استرس سقوط به لیگ دسته اول را دارد و نه دغدغه کسب سهمیه را خواهد داشت. از این رو شاگردان افشین قطبی با آرامش خاصی پا به این دیدار خواهند گذاشت. تنها هدف مجموعه فولاد در پایان این فصل بنا به گفته های سرمربی این تیم، تنها حضور در جایگاه ششم جدول رده بندی مسابقات لیگ خواهد بود. فولاد در ۵ بازی اخیر خود صاحب ۲ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست شده است. فولاد خوزستان با کسب ۳۳ امتیاز از ۲۶ بازی در جایگاه ششم لیگ برتر قرار دارد و برد در بازی برابر سپیدرود می تواند جایگاه این تیم را در رده ششم، تثبیت نماید.

//زلیخا صفری راسته کناری