به گزارش صفیر گیلان؛آیین اختتامیه چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط‌ عمومی ‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فن‌آوری منطقه دو کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد. در ابتدای این جشنواره رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران ضمن […]

 به گزارش صفیر گیلان؛آیین اختتامیه چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران و روابط‌ عمومی ‌های برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فن‌آوری منطقه دو کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه علم و فناوری مازندران برگزار شد.

در ابتدای این جشنواره رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران ضمن خوشامدگویی توضیحاتی را درباره دانشگاه علم و فناوری مازندران ارائه نمود.

دکتر محمدزاده ضمن تقدر از برگزارکنندگان این جشنواره گفت: این جشنوار، مناسب و نشانه اهمیت روابط عمومی در ارتباط با مخاطبان و همکاران رسانه است که امیدوارم این تلاش روابط عمومی‌ها مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

در ادامه این جشنواره ، دکتر یحیی زاده دبیر روابط عمومی‌های منطقه دو کشور گزارشی از روند برگزاری چهارمین جشنواره ارائه نمود.

ایشان با بیان اینکه چهار سال است که این جشنواره برگزار می شود گفت: اتفاقات خوبی در این نشست‌ها رخ داده است ، تدوین ساختار روابط عمومی‌ها و ارتقاء جایگاه این واحد در دانشگاها و پارک‌ها از جمله این دستاوردهاست.

وی در ادامه گزارشی از چهارمین جشنواره را ارائه کرد و گفت: فراخوان جشنواره از پاییز ۹۷ شروع شد و با حضور ۵۷ خبرنگار و با تعداد ۳۲۴ اثر کار خود را برای ارزیابی این آثار آغاز نمود و اکنون از ۱۷ خبرنگار برتر، تجلیل شد، که البته چند تن از خبرنگاران استان تهران نیز در این جشنواره شرکت نمودند.

ایشان در پایان گفت: روابط عمومی منطقه دو کشور آمادگی دارد تا جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناروی کشور را برگزار نماید.

دکتر عبداللهی نژاد در این جشنواره ضمن تشکر از خبرنگاران و برگزارکنندگان گفت: روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها می‌توانند از ظرفیت‌های بسیار خوب دانشجویان و انجمن‌های دانشجویی استفاده نمایند.

ایشان ادامه داد: خوشبختانه منطقه دو کشور ظرفیتی خوبی ایجاد کرده و کارهای بسیار قابل توجه، انجام داده است که امیدوارم در برپایی جشنواره روابط عمومی‌های کشور همراه ما باشند.

عبداللهی نژاد گفت: برپایی این جشنواره‌ها فقط یه رویداد تجلیل و تشکر نیست بلکه ایجاد یک محیطی پویا و رقابتی و صحنه‌ای برای ارائه ایده‌ها و به بلوغ دستاوردهاست و رقابت صحیح و همچنین تقدیر و تجلیل از خدمت‌های صادقانه است.

در پایان از برگزیده های این جشنواره تقدیر شد که از استان گیلان سه خبرنگار در بخش‌های تیتر(سرکار خانم مهدیه رزاقی)، گزارش(جناب آقای حمیدرضا علیپور) و مصاحبه (سرکار خانم صفورا شعبان زاده) موفق به کسب مقام برتر شدند. و روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان در سه بخش مستندسازی و روابط عمومی الکترونیک و ایده‌های خلاقانه، مقام برتر را کسب نمود.

تاریخ:۱۳۹۸/۰۲/۱۴تعداد بازدید:۸۷