به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت از میزبانی رشت برای شصت و سومین اجلاس مجمع روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها خبر داد. سید امیر حسین علوی اظهار داشت: این اجلاس با حضور ریاست شورای عالی استان ها و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها (اعضای مجمع) در تاریخ […]

به گزارش صفیر گیلان؛ رئیس شورای اسلامی شهر رشت از میزبانی رشت برای شصت و سومین اجلاس مجمع روسای شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استانها خبر داد.
سید امیر حسین علوی اظهار داشت: این اجلاس با حضور ریاست شورای عالی استان ها و روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها (اعضای مجمع) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری در رشت برگزار خواهد شد.
رییس شورا اذعان داشت: برگزاری جلسات کمیسیون های چهارگانه تخصصی شامل(عمران و شهرسازی) و (حقوقی و اقتصادی) و (خدمات شهری و حمل و نقل) و (فرهنگی و شهر هوشمند) ارائه گزارش، روند مصوبات مجمع، بازدید از پروژه های شاخص و مراکز گردشگری رشت از جمله مواردی است که در این دو روز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، سال گذشته همدان میزبان شصت و دومین اجلاس مجمع روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها بود، که با پیگیری های به عمل آمده شصت و سومین اجلاس مجمع امسال به میزبانی شورای اسلامی شهر رشت برگزار خواهد شد.