به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده و مادر شهیدان جعفر، حسین و محمد شمسی پور و همچنین خانواده و مادر شهیدان بیت الله، محمد و هیبت الله امام پناهی در روستاهای رودپیش و ملسکام فومن اظهار کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران شهیدان سختی بسیاری را متحمل شدند و […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با خانواده و مادر شهیدان جعفر، حسین و محمد شمسی پور و همچنین خانواده و مادر شهیدان بیت الله، محمد و هیبت الله امام پناهی در روستاهای رودپیش و ملسکام فومن اظهار کرد: خانواده شهدا به ویژه مادران شهیدان سختی بسیاری را متحمل شدند و به منظور قدردانی و التماس دعا در منزل خانواده شهدا حضور پیدا کردیم.

وی، حضور خانواده شهدا را برای جامعه ارزشمند توصیف کرد و افزود: پدران و مادران شهدا ذخایر روی زمین هستند و باید قدر این خانواده ها را بدانیم و آنها را درک کنیم.
امام جمعه رشت، خواستار دعای خیر خانواده شهدا برای مسئولان در جامعه اسلامی شد و بیان کرد: انتظار داریم در روز قیامت از شفاعت خانواده شهدا برخوردار باشیم.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه شهیدان برای حفظ دین خدا جان خود را فدا کردند، تصریح کرد: وظیفه داریم خدمت خانواده شهدا برسیم و عرض ادب داشته باشیم.
وی به پرواز شهیدان به ملکوت اعلی اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا از ذخایر جامعه اسلامی محسوب می شوند ضمن اینکه مسئولان بر سفره شهدا نشسته اند و مدیون شهیدان هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه تعداد هفت خانواده سه شهید در استان داریم، خاطرنشان کرد: می طلبد متولیان امر توجه ویژه ای به این خانواده ها داشته باشند.
آیت الله فلاحتی در ادامه در دیدار با حجت الاسلام ولی رضا قربانی حق جانباز ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس در شهر فومن، حضور رزمندگان در جبهه های دفاع مقدس را برای دفاع از ارزش های دینی عنوان کرد و یادآور شد: تشکر از خانواده شهدا قدردانی از ارزش های دینی و تعظیم ارزش های الهی است.
وی، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران را در راستای استمرار تعظیم شعائر الهی دانست و اظهار کرد: وجود روحانیون جانباز، آزاده و ایثارگر در جامعه نشان دهنده این است که مردم با مشاهده حضور علما در عرصه به جبهه ها رفتند.
امام جمعه رشت، مرکب قلم علما را افضل خون شهدا عنوان کرد و افزود: میان مرکب قلم علما و خون شهدا رابطه است زیرا علما به جامعه توجه دادند شهادت بزرگ ترین فضیلت است.
آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه دیدار با روحانیون ایثارگر تبلیغ واقعیت های جامعه اسلامی است، تصریح کرد: تبلیغ واقعیت ها در جامعه یک ارزش است.