به گزارش صفیر گیلان؛ بعد ازظهر سه شنبه انتخابات نخستین دوره هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان در سالن شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با حضور سرهنگ پارسا مسئول بسیج رسانه استان گیلان و دیگر بزرگواران برگزار شد. در این انتخابات الهه ابراهیمی از خبرگزاری ایسنا به عنوان رئیس هیئت […]

به گزارش صفیر گیلان؛ بعد ازظهر سه شنبه انتخابات نخستین دوره هیئت رئیسه انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان در سالن شهدای رسانه سازمان بسیج رسانه استان گیلان با حضور سرهنگ پارسا مسئول بسیج رسانه استان گیلان و دیگر بزرگواران برگزار شد.

در این انتخابات الهه ابراهیمی از خبرگزاری ایسنا به عنوان رئیس هیئت مدیره و معصومه نیک‌کار از نشریه گیلان به عنوان دبیرکل، فرشته شیدا صفت از اساتید علوم ارتباطات به عنوان قائم مقام انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار استان گیلان به مدت دو سال انتخاب شدند.

خبرنگاران انجمن

همچنین زلیخا صفری از پایگاه خبری صفیر گیلان به عنوان سخنگو، طیبه قدیمی از پایگاه خبری خط قرمز به عنوان خزانه دار انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلان معرفی شدند.

سمیه بشارتی از خبرگزاری شبستان و مریم اصغری از خبرگزاری مهر به عنوان بازرسان انجمن بانوان و آسیه سهرابی پور از پایگاه خبری پرنیان به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی، فاطمه قدیمی از مدرسان علوم ارتباطات به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش و مهرانه بازرگانی از روزنامه معین به عنوان رئیس کمیسیون رفاهی و سمانه عادلی از پایگاه خبری لیجار به عنوان منشی هیئت رئیسه به مدت دو سال انتخاب شدند.

لا-300x300

انجمن بانوان خبرنگار و روزنامه نگار گیلانی با ۸۷ عضو فعالیت خود را آغار کرده و در حوزه صنفی، فرهنگی، رفاهی و حقوقی برای خواهران فعال رسانه  استان تلاش می کند.