به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای بخش تولمان در صومعه‌سرا اظهار داشت: شهادت به انسان عزت می‌بخشید. مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان شهادت را اوج کمال انسان دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدایی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، […]

 

به گزارش صفیر گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در یادواره شهدای بخش تولمان در صومعه‌سرا اظهار داشت: شهادت به انسان عزت می‌بخشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان شهادت را اوج کمال انسان دانست و عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدایی است که در راه دفاع از اسلام و انقلاب، از تمام دارائی خود گذشتند.

تسخیری با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا است تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم پس گذشت سال‌ها از جنگ، همچنان خانواده‌هایی چشم‌انتظار برگشت استخوان‌های فرزندانشان هستند.

وی با اعلام اینکه اگر کسی در مسیر کسب رضای الهی حرکت کند، خداوند متعال نیز به در راه کسب پیروزی به او کمک می‌کند گفت: مسئولان در نظام اسلامی باید خود را خادم و نوکر مردم بدانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه اگر مسئولی نسبت به انقلاب و ملت ایران خیانتی کند باید در برابر خدای متعال پاسخگو باشد افزود: وظیفه مسئولان حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و آن‌ها حق ندارند خود را برتر از مردم بدانند.

تسخیری حفظ آرمان‌های انقلاب، اسلام و حجاب را اصلی‌ترین مجاهدت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: همگان باید بدانند که هیچ‌کس حق ندارد عزت ملت ایران را به مستکبرانی مانند آمریکا بفروشد.
وی با اعلام اینکه طی سال‌های اخیر اعتماد به غربی‌ها صدمات فراوانی به دستاوردهای کشور زد تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است تا نشان دهد ملت ایران را از حرکت در مسیر انقلاب ناامید کند اما ایستادگی مردم در برابر تمام مشکلات و حضورشان در میادین دفاع از انقلاب سبب زمینگیر شدن دشمن شده است.