به گزارش صفیر گیلان؛به مناسبت ۲۶ مرداد ماه و مقارن با بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به کشور، مراسمی با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، مسئولین و آزادگان فومنی و خانواده های محترم ایشان توسط ستاد هماهنگی بزرگداشت روز بازگشت آزادگان شهرستان برگزار شد. قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن ضمن تبریک روز آزادگی […]

به گزارش صفیر گیلان؛به مناسبت ۲۶ مرداد ماه و مقارن با بازگشت آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی به کشور، مراسمی با حضور محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن، مسئولین و آزادگان فومنی و خانواده های محترم ایشان توسط ستاد هماهنگی بزرگداشت روز بازگشت آزادگان شهرستان برگزار شد.

قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن ضمن تبریک روز آزادگی و با پاسداشت زحمات و فشارهای روحی و جسمی تحمل شده توسط آزادگان سرافراز هم زمان با ولادت حضرت امام هادی (ع) به سال ها مشقت و ایستادگی آزادگان اشاره کرد.

وی با بیان این که آزادگان بزرگوار همواره مورد احترام دولت هستند، اظهار کرد: هنوز نتوانسته ایم به طور شایسته سال ها ایثار و زحمات آن ها را به طور شایسته و متناسب با زحماتی که متقبل شدند جبران کنیم.

فرماندار با بیان این که هدف از برگزاری مراسم روز آزادگان، پاسداشت مقاومت و از خودگذشتگی آزادگان در سال های دفاع مقدس و پس از آن است، بر لزوم برگزاری برنامه های بهتر و شایسته تر در سال های آینده تاکید کرد.

قاسم نژاد درس گرفتن از روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز نظام جمهوری اسلامی را مورد توجه قرار داد و افزود: آزادگان کشور بالغ بر ۵۰ هزار نفر می شوند که بسیاری از آن ها در دوران اسارت به افتخار شهادت نائل شدند و آسیب ها و دردهای زیادی را از دوران مقاومت در برابر ظلم دشمن به همراه آوردند.

وی با بیان این که هرگز نمی توانیم خود را جای آزادگان در آن شرایط دشوار و خفقان حاکم بر زندان های بعثی بگذاریم، ایستادگی توام با شهامت را از ویژگی های آزادگان عنوان کرد.

قاسم نژاد با تاکید بر لزوم درس گرفتن از ایستادگی و ایثار آزادگان شریف در دوران رنج اسارت، یاد جانباختگان و آن هایی که به فیض شهادت رسیدند را گرامی داشت.

در این مراسم معاونین سیاسی، امنیت واجتماعی، برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، فرماندهان انتظامی و سپاه و سایر مسئولین شهرستان حضور داشتند.

در این مراسم ضمن اجرای برنامه های فرهنگی متنوع، خاطره گویی و شعر، از ایثار و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس که سختی و مشقت دوران اسارت را با ایستادگی در برابر دشمنان ملت پشت سر گذاشتند تقدیر شد.

photo_2019-08-17_15-34-22photo_2019-08-17_15-34-23 (2)

photo_2019-08-17_15-34-23 (3) photo_2019-08-17_15-34-23