به گزارش صفیر گیلان؛قربانعلی محمدپور با قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر سعدی در حوزه محیط زیست و خدمات او در این عرصه، از حسین زاده بابایی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فومن نیز قدردانی کرد و گفت: محمدرضا روشنی دارای سوابق و تجارب خوبی است و پیش از این رئیس اداره محیط زیست شهرستان […]

به گزارش صفیر گیلان؛قربانعلی محمدپور با قدردانی از زحمات چندین ساله دکتر سعدی در حوزه محیط زیست و خدمات او در این عرصه، از حسین زاده بابایی سرپرست اداره محیط زیست شهرستان فومن نیز قدردانی کرد و گفت: محمدرضا روشنی دارای سوابق و تجارب خوبی است و پیش از این رئیس اداره محیط زیست شهرستان آستارا بوده است.

مدیرکل محیط زیست گیلان با بیان اینکه «روشنی» تعامل خوبی با مدیران ارشد خود دارد، یادآور شد: امیدوارم با توجه به شناخت او نسبت به وضعیت استان و کشور گام های موثری در شهرستان برداشته شود.

محمدپور با بیان اینکه رفع مشکل اشتغال و بیکاری برای اداره کل حفاظت از محیط زیست نیز به عنوان یک عضو شورای برنامه ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: محیط زیست از این حوزه مستثنی نیست و همه ما وظیفه داریم در راستای توسعه پایدار تلاش کنیم.

این مسئول خواستار تخصیص اعتبارات عمرانی جهت احداث پاسگاه حفاظتی در ماسوله شد و گفت: امیدوارم در کوتاه ترین زمان ممکن کلنگ زنی پاسگاه حفاظتی ماسوله انجام شود.

محمدپور با تاکیدبر اینکه در عرصه حفاظت از محیط زیست هیچ کشوری نمی تواند بدون مشارکت مردم موفق باشد، افزود: بخشی از اراضی واقع در مناطق حفاظت شده به دلیل تغییر بافت نیازمند اصلاحیه هستند که امیدوارم با استفاده از ظرفیت برنامه ششم توسعه بخشی از این مناطق که در شهرستان فومن واقع شده اند، اصلاحیه لازم انجام شود همانگونه که پیش از این در آستارا و رودبار اصلاحیه صورت گرفت.

در پایان از خدمات دکتر سعدی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده و همچنین حسین زاده بابایی سرپرست اداره محیط زیست فومن قدردانی شد و حکم مسئولیت محمدرضا روشنی به عنوان رئیس جدید اداره محیط زیست شهرستان فومن به او اعطا شد.