به گزارش صفیر گیلان؛مراسم تودیع رسول آموی با حضور ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره مخابرات ایران و جمعی از مدیران استانی در سالن کنفرانس شرکت مخابرات منطقه گیلان برگزار شد. در مراسمی که امروز ، چهارشنبه ، ۳۰ مرداد ۹۸  در سالن جلسات مخابرات منطقه گیلان با حضور مهندس یافتیان عضو هیأت مدیره ، مهندس […]

به گزارش صفیر گیلان؛مراسم تودیع رسول آموی با حضور ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره مخابرات ایران و جمعی از مدیران استانی در سالن کنفرانس شرکت مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

در مراسمی که امروز ، چهارشنبه ، ۳۰ مرداد ۹۸  در سالن جلسات مخابرات منطقه گیلان با حضور مهندس یافتیان عضو هیأت مدیره ، مهندس بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و مدیران مخابرات منطقه گیلان برگزار شد ، مهندس علیرضا پارسایی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان معرفی و از خدمات ارزنده مهندس رسول آمویی ، مدیر سابق مخابرات این منطقه ، تقدیر به عمل آمد.

مهندس یافتیان عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ، در این مراسم  با بیان اینکه یکپارچگی استراتژی در شرکت وجود دارد گفت: اهداف و استراتژی در سطح تمامی مجموعه شرکت مخابرات ایران یکسان است اما تکنیک های مدیران در رسیدن به این اهداف و حرکت در مسیر اصلی استراتژی می تواند متفاوت باشد.

عضو هیات مدیر شرکت مخابرات ایران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال زایی و استفاده از تولیدات داخلی ، اظهار داشت: با اجرای طرح سراسریFTTH در سطح کشور، شاهد حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال در شرکت مخابرت ایران بوده ایم.

وی استفاده از فناوری های نوین را رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: با پیشرفتی که هر روز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حاصل می شود، نقش ما را در استفاده از فناوری های نوین پررنگ تر می کند. از اینرو ، با استفاده از بستر فیبرنوری می توانیم به این فناوری ها دست پیدا کنیم.

مهندس یافتیان با تاکید بر نقش نیروی انسانی در فعالیت های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت :  با استفاده از توانمندی  همکاران و ظرفیت های موجود استان ، رشد در حوزه تکنولوژی های جدید  و پیشرو امکانپذیر خواهد بود . 

در این مراسم که بی حاشیه هم نبود شاهد برخی اعتراضات به دوره مدیریت رسول آموی و عقب ماندگی استان در حوزه مخابراتی بودیم.

گفتنی است رسول آموی مدیر پیشین مخابرات منطقه گیلان پس از یک دوره پر فراز و نشیب سرانجام از گیلان رفت و به عنوان مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی مخابرات ایران منصوب شد.

همچنین در این مراسم علیرضا پارسایی معاون تجاری مخابرات گیلان به عنوان سرپرست این شرکت در استان معرفی شد.

20190821091620.original 20190821091609.original 20190821092343.original 20190821091506.original 20190821091556.original