صفیر گیلان؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی صفیر گیلان،مقارن ساعت ۱۱ صبح امروز ۳۰ مرداد ۹۸ دختری با برداشتن روسری در جلوی مسجد جامعه فومن ظاهر می شود. مدت توقف این دختر  بی حجاب در جلوی مسجد آنقدر طولانی شده که با تماس های مکرر همشهریان به مرکز پلیس”ضابط قضایی خانم” به محل اعزام می […]

صفیر گیلان؛به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی صفیر گیلان،مقارن ساعت ۱۱ صبح امروز ۳۰ مرداد ۹۸ دختری با برداشتن روسری در جلوی مسجد جامعه فومن ظاهر می شود.

مدت توقف این دختر  بی حجاب در جلوی مسجد آنقدر طولانی شده که با تماس های مکرر همشهریان به مرکز پلیس”ضابط قضایی خانم” به محل اعزام می گردد و پس از چندین بار تذکر پس از حمله  فرد خاطی به طرف مامور خانم با هوشیاری کسبه میدان ولی عصر (عج) و تقاضا از رئیس پلیس راهور سرگرد هادی پور که در کیوسک راهور حضور داشتند ماجرا به صورت فنی و عملیاتی آغاز و در مدت چند دقیقه دختر بی حجاب دستگیر میشود.

شایان ذکر است نماینده های مسیح علینژاد موسس بی حجابی و چهارشنبه عای سفید در شهرهای ایران با دریافت مبلغی با برداشتن روسری و فیلم گرفتن از خود سعی بر خدشه دار نمودن عفت عمومی را دارند.