به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان از رشت، عصر امروز جمعی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه استان گیلان به تعداد ۴۵ نفر به جهت پیوستن به کاروان پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند. مهدی پارسا رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز در حاشیه اعزام کاروان خبری به اربعین حسینی  در کشور […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان از رشت، عصر امروز جمعی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه استان گیلان به تعداد ۴۵ نفر به جهت پیوستن به کاروان پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی عازم کشور عراق شدند.

مهدی پارسا رئیس بسیج رسانه استان گیلان امروز در حاشیه اعزام کاروان خبری به اربعین حسینی  در کشور عراق به خبرنگار صفیر گیلان گفت: : خبرنگاران نقش ارزنده ای در انتقال مفاهیم درست در جامعه دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان در صدد خدشه دار کردن ارزش های دینی هستند گفت: خبرنکاران با حضور فعالشان در همایش ملی اربعین حسینی خواهند توانست توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

پارسا با بیان اینکه ثبت لحظات زیبای حماسه بزدگ شیعیان جهان اسلام از مهمترین اهداف این حرکت رسانه ای است گفت: خبرنگاران از امروز به مدت ۱۰روز روایت گر ابعاد متنوع و متفاوت حماسع  پیاده روی عظیم و بین‌المللی اربعین حسینی در غالب عکس،فیلم،گزارش و مصاحبه و خبر خواهند بود.

گفتنی است؛ کاروان رسانه گیلان بامداد امروز از مرز مهران خارج‌شده و با حضور در شهر نجف و مضجع شریف امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) پس از اقامت کوتاه، پیاده‌روی اربعین را آغاز و مسیر حدوداً یک‌صد کیلومتری را طی طریق می‌کنند.

همچنین علاوه بر کاروان رسانه‌ای که امروز به سیل خروشان اربعین متصل می‌شوند، ۱۶ خبرنگار گیلانی دیگر نیز در شهر کربلا و نجف مسقر هستند.

به گزارش صفیر گیلان، مجموعاً در کاروان پیاده اربعین حسینی امسال ۶۱ خبرنگار گیلان حضور دارند که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است بیش از ۵۰۰۰ فرآورده خبری تولید شود.

//زلیخا صفری راسته کناری