به گزارش صفیر گیلان، در این نشست اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان که با حضور جمیل حق پرست مدیرکل ، دکتر محمدحسین شهدی نژاد مدیردرمان و اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد مهمترین دغدغه ها و مشکلات این قشر مورد نقد و بررسی قرار گرفت .  مدیرکل تامین […]

به گزارش صفیر گیلان، در این نشست اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان که با حضور جمیل حق پرست مدیرکل ، دکتر محمدحسین شهدی نژاد مدیردرمان و اعضای هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گیلان تشکیل شد مهمترین دغدغه ها و مشکلات این قشر مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

 مدیرکل تامین اجتماعی گیلان دراین نشست اظهار داشت : در این رویکرد بدنبال تعامل و حل مسائل دردرون سازمان هستیم تا با کمک یکدیگر و تکیه بر خرد جمعی در تلطیف و مدیریت بهتر فضای کاری گام برداریم .

حق پرست با اشاره به قرارگرفتن دکتر سالاری استاندار پیشین گیلان در راس سازمان ، از این حضور با توجه به توانمندیها ، جایگاه ملی و ارتباطات قوی ایشان با عرصه های تصمیم گیر کشور بعنوان یک نقطه قوت یاد نمود و اظهار امیدواری نمود که شاهد تحولات خوبی در سازمان باشیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به رسیدن تعداد مستمری بگیران استان به مرز ۱۳۰ هزار نفر ، ضمن بیان خوشحالی بابت امکان خدمتگزاری به افراد بیشتر از اقشاری که سالیان متمادی با کار و تلاش و بیمه پردازی ، اکنون انتظار برخورداری از ثمره زحمات خود را دارند اذعان داشت : ولی باید پذیرفت که رشد فزاینده مستمری ها در استان سبب برهم خوردن توازن در محاسبات بیمه ای و کاهش چشمگیر نسبت پشتیبانی شده است .

ایشان با پاسداشت مناسبت هفته سالمندان ، سرکشی و تکریم این عزیزان که بخش قابل توجهی از بازنشستگان را شامل میگردد را وظیفه ای اخلاقی سازمانی برشمرد .

حق پرست در این نشست با بیان اینکه ، تعدد تشکلهای مردم نهاد در جوامع شاخصی از توسعه یافتگی قلمداد میگردد اظهار داشت : مایه افتخار و خرسندی است که هم اکنون در تمام ۱۶ شهرستان استان دارای کانون بازنشستگان هستیم .