صفیر گیلان؛ “سید تقی موسویان” فعال سیاسی اجتماعی گیلان با ارسال یادداشتی به تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان نوشته است: هفته پیش “ارسلان زارع ” استاندار گیلان در دیدار با مدیران بنیاد برکت گفت: “شفت از شهرستان های توسعه نیافته می باشد” و چند وقت پیش نیز در اظهار نظری بیان کرد: “نیمی […]

صفیر گیلان؛ “سید تقی موسویان” فعال سیاسی اجتماعی گیلان با ارسال یادداشتی به تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان نوشته است: هفته پیش “ارسلان زارع ” استاندار گیلان در دیدار با مدیران بنیاد برکت گفت: “شفت از شهرستان های توسعه نیافته می باشد” و چند وقت پیش نیز در اظهار نظری بیان کرد: “نیمی از مردم شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد می باشند!!” حال سؤال اینجاست! آقای استاندار تاکنون شده علت را جویا شوید؟!

چرا نزدیک ترین شهرستان به مرکز استان، فقیرترین مردم را دارد؟! از سال ۷۴ و در دولت مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسجانی رسماً شفت از شهرستان فومن مجزا شد و این در حالی بود که قبل از شهرستان شدن جمعیت ما با سه دهستان ۵۸هزار نفر بود و پس از مستقل شدن دهستان ملاسرا نیز به شهرستان شفت اضافه شد و جمعیت شهرستان به ۷۵هزار نفر رسید اما در آخرین سرشماری سال ۹۵جمعیت شهرستان ۵۴هزار نفر اعلام شد! و اگر امروز مجدد سرشماری انجام شود تعداد جمعیت کمتر نیز شده است.

جای تشکر دارد که مدیر ارشد استان محرومیت این شهرستان را به زبان جاری می کند و بهتر است از فرمانداری شهرستان شروع بفرمایید و ایشان را ملزم کنید تا باخانواده در شهرستان زندگی کنند.

 

** مدیران شما در شهرستان زندگی نمی کنند!

آقای استاندار! مدیران شما در شهرستان زندگی نمی کنند! مدیران در پاسخ به این سؤال مردم که چرا در شهرستان زندگی نمی کنید؟ جواب می دهند که در شهرستان امکانات وجود ندارد! جالب است چه کسی باید امکانات را برای شهرستان شفت ایجاد نماید؟ اگر حضرت عالی حضور ذهن داشته باشید در مراسم افطاری ماه مبارک رمضان که خدمتتان بودیم به شما عرض کردم که بهتر است در فرم مدیران اضافه بفرمایید محل سکونت رئیس اداره کجاست؟

حال از معاون سیاسی شما و مدیران کل سؤال فرمایید؟ چند نفر از رؤسای ادارات با خانواده در شهرستان شفت زندگی می کنند؟! و بعد تصمیم انقلابی بگیرید….! در غیر اینصورت تصمیم بگیرید که این شهرستان را تحویل کدام نهاد حمایتی بدهید!

 

** بیمارستان شهرستان شفت در حد یک اورژانس می باشد، نه بیمارستان!

جناب آقای زارع از زمان انتصاب شمابه سمت استاندار گیلان چند وزیر به گیلان سفر کرده و در راستای محرومیت زدایی چند نفر را به این شهرستان آورده اید؟! وزیر بهداشت و درمان کشور چند روز پیش مهیمان شما بود. کاش ایشان را به بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان شفت می آوردید تا از نزدیک امکانات آن را نگاه میکرد که در حد اورژانس می باشد، نه بیمارستان! حال این میزان توجه شما به شهرستان کمتر توسعه یافته، جای تشکر دارد.

*****

صفیر گیلان: انتشار یادداشت و متن های ارسالی به تحریریه پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع و احترام به دیدگاه مخاطبان منتشر می شود.