به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محمد دهقان عضو حقوقدانان شورای نگهبان که برای سخنرانی در اجتماع با شکوه طلایه داران بصیرت در پاسداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در میدان شهدای ذهاب رشت به گیلان سفر کرده است، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم […]

به گزارش صفیر گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محمد دهقان عضو حقوقدانان شورای نگهبان که برای سخنرانی در اجتماع با شکوه طلایه داران بصیرت در پاسداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) در میدان شهدای ذهاب رشت به گیلان سفر کرده است، اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری؛ گیلان جزء معدود استان هایی بود که مردم یک روز زودتر در صحنه حاضر شدند و در ۸ دی ماه سال ۸۸ حضور خوبی داشتند.

وی به اغتشاش های بی فرجام اخیر در رابطه با گرانی بنزین اشاره کرد و افزود: در گیلان آسیبی نداشتیم و این امر نتیجه بیداری و هوشیاری مردم و نیروهای ناظر است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه مردم گیلان در عرصه های مختلف برای دفاع از انقلاب و ارزش ها همواره در صحنه حضور دارند، تصریح کرد: هفته گذشته در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان از هوشیاری و حضور ضرب الاجلی و فوری مردم در دفاع از نظام و ارزش ها در صحنه خوشحال بودند.
آیت الله فلاحتی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد حضور مردم زنجان در صحنه در اغتشاش های اخیر فرمودند که زنجانی ها خوب عمل کردند ضمن اینکه از جمعیت انبوه مردم تبریز نام بردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ سبب فلج شدن دستگاه های کشور شد، بیان کرد: ابهتی که نظام جمهوری اسلامی ایران در پیروزی ۳۳ روزه حزب الله لبنان کسب کرده بود، فتنه سال ۸۸ آن را کاهش داد بنابراین رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند فتنه ۸۸ باید واکاوی شود.
وی یادآور شد: گلایه ما از بعضی کسانی که خود را دلداده انقلاب می دانند و در گذشته در کنار امام(ره) قرار داشتند، این است که هنوز از به کارگیری کلمه فتنه ابا دارند و این جای تاسف دارد.