به گزارش صفیر گیلان؛مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جام جهان پهلوان نامجو در سالن شش هزار نفری رشت با بیان اینکه دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا در تلاش است که زمینه افزایش بهره‌وری را با استفاده بهینه از منابع فراهم کند اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی زیادی برای افتتاح در کشور […]

به گزارش صفیر گیلان؛مسعود سلطانی‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جام جهان پهلوان نامجو در سالن شش هزار نفری رشت با بیان اینکه دولت با وجود تحریم‌های ظالمانه آمریکا در تلاش است که زمینه افزایش بهره‌وری را با استفاده بهینه از منابع فراهم کند اظهار داشت: پروژه‌های عمرانی زیادی برای افتتاح در کشور در نظر گرفته شده است که در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی فر با اشاره به اینکه سال گذشته برای بهره‌برداری از ۵۰۰ پروژه ورزشی در کشور هدف‌گذاری شده بود گفت: امسال نیز برای بهره‌برداری از ۷۰۰ پروژه در حوزه ورزش هدف‌گذاری کرده بودیم اما اعلام می‌کنم که تا پایان امسال ۸۰۰ پروژه ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در سطح کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۴۹ پروژه با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر امسال در سطح کشور خبر داد و ابراز داشت: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌های ورزشی ۷۴۴ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی کشور اضافه می‌کند.

سلطانی‌فر با تأکید بر اینکه ملت ایران لایق خدمتگزاری هستند خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف دولت‌مردان در کشور ایجاد شرایط رفاهی بیشتر برای مردم در سطح جامعه است و امیدواریم بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وزیر ورزش و جوانان حوزه ورزش را در استان گیلان مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: استان گیلان دارای ظرفیت خوبی در حوزه ورزشی است و در دهه فجر امسال ۱۲ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مهاجرت برخی از ورزشکاران کشورمان خاطرنشان کرد: این افراد که که تعداد آنها به کمتر از ۸ نفر می‌رسد به‌دلایلی نظیر تحصیل و زندگی به خارج از کشور رفتند و با توجه به عدم درخواست پناهندگی از سمت آنان مشکلی برای بازگشت به کشور ندارند.

به گزارش صفیر گیلان امروز سالن چندمنظوره جهان پهلوان تختی در شهرستان لاهیجان با ۲ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا و با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال امروز و پس از ۱۳ سال توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

همچنین فاز نخست استادیوم ۵ هزار نفری رستم‌آباد رودبار با متراژ ۱۴ هزار مترمربع و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان در گیلان افتتاح شد.