صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: همه تلاش ما این است که هر چه سریعتر برق ۷۴هزار مشترکی که بر اثر برف سنگین استان قطع شده است، وارد مدار شود. جمشید طالبی در گفت وگو با ایسنا گفت: تاکنون برق ۱۷۶ هزار از ۲۵۰ هزار مشترکی  گیلانی که به علت بارش شدید برف قطع شده […]

صفیر گیلان؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: همه تلاش ما این است که هر چه سریعتر برق ۷۴هزار مشترکی که بر اثر برف سنگین استان قطع شده است، وارد مدار شود.

جمشید طالبی در گفت وگو با ایسنا گفت: تاکنون برق ۱۷۶ هزار از ۲۵۰ هزار مشترکی  گیلانی که به علت بارش شدید برف قطع شده بود وصل شد.

وی افزود: ۲۴۰ اکیپ عملیاتی استان و ۶۹ اکیپ از استان های دیگر که به گیلان آمده اند، در تلاش هستند تا قطعی برق مشترکان استان را برطرف کنند.

طالبی با بیان اینکه هم اکنون ۷۴هزار مشترک در استان از قطعی برق رنج می برند، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات عدیده ای که امروز با آن مواجه هستیم، ریختن برف بام توسط افراد روی سیم های برق است که موجب پاره گی سیم ها می شود و قطعی های مجدد را برای شهروندان بوجود می آورد.

photo_2020-02-08_07-21-19برق

وی از مردم خواست خواست هنگام برف روبی ساختمان ها برای جلوگیری از قطع مجدد برف ها را روی سیم های برق نریزند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: یکی دیگر از مشکلاتی که هم اکنون در شهر رشت وجود دارد، وجود ترافیک در راه های اصلی است که موجب کندی عملیات برق رسانی شده است. از شهروندان تقاضا می  ود راه را برای خودروهای توزیع برق باز کنند تا هر چه سریعتر مشکلات بی برقی گیلانیان برطرف شود.

وی افزود:همه در تلاشیم تا به رغم بسته بودن راه ها بویژه راه های روستایی برق مشترکان باقیمانده را  تا عصر امروز وارد مدار شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بیشترین خاموشی برق در شهرستانهای سیاهکل، املش ، رودسر، لنگرود و رشت است.