به گزارش صفیر گیلان؛آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم خانوادگی جانبازان کانادین ایران وه در در بندر انزلی برگزار شد، با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره)اظهار کرد: از اینکه جانبازان عزیز در مسیر تهران _ رشت، ساعت هایی به دلیل بارش برف در ترافیک معطل شدند عذرخواهی می […]

به گزارش صفیر گیلان؛آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم خانوادگی جانبازان کانادین ایران وه در در بندر انزلی برگزار شد، با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره)اظهار کرد: از اینکه جانبازان عزیز در مسیر تهران _ رشت، ساعت هایی به دلیل بارش برف در ترافیک معطل شدند عذرخواهی می کنم.
وی ادامه داد: شرایط در راه ماندگان قابل درک است و می طلبد که مسئولان گیلان از مردم عذرخواهی کنند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه جانبازان تلاش خود را برای حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی انجام دادند، تصریح کرد: جانبازان بخشی از هستی خود را فدا کردند و دیگر کسی نمی تواند از این قشر مطالبه گری داشته باشد.
آیت الله فلاحتی به جایگاه ویژه همسران جانبازان اشاره کرد و افزود: جانبازان یک مرتبه به جانبازی نائل آمدند اما همسران آنها همواره در جهاد هستند و در اوج اقتدار روحی به جانبازان خدمت می کنند.
وی با اشاره به اینکه جانبازان گنجینه ملت ایران هستند، بیان کرد: مردم قدردان جامعه ایثارگری هستند و این گنج ارزشمند را گرامی می دارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، جانبازان را مردان ماندگار تاریخ ایران، اسلام و بشریت خواند و اظهار کرد: در قیامت اعضای بدن شهادت می دهند در چه راهی به کار گرفته شده و فدا شدند.

پاکاری بنیاد شهید
گیلان ۲۵۰ جانباز بالای ۷۰ درصد دارد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در اردوی جانبازان کانادین ایران نیز به استعدادهای ویژه جانبازان اشاره کرد و گفت: جانبازان همواره مورد احترام مردم ایران هستند.
عبدالله پاکاری به عضویت ۲۳۰ جانباز کشور انجمن کانادین اشاره کرد و یادآور شد: گیلان ۲۵۰ جانباز بالای ۷۰ درصد دارد و ۴ نفر از آنها عضو انجمن کانادین ایران هستند.