به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده عنوان کرد : در شرایطی که کادرپزشکی، طلاب و نیروهای جهادی به طور شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و جامعه هستند؛ سخنان کذب برخی افراد در لباس دین؛ ضربه زدن به اسلام است. وی با قدردانی از پزشکان، پرستاران، طلاب و نیروهای هیاتهای مذهبی […]

به گزارش صفیر گیلان،حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده عنوان کرد : در شرایطی که کادرپزشکی، طلاب و نیروهای جهادی به طور شبانه روزی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و جامعه هستند؛ سخنان کذب برخی افراد در لباس دین؛ ضربه زدن به اسلام است.

وی با قدردانی از پزشکان، پرستاران، طلاب و نیروهای هیاتهای مذهبی کشور که برای ریشه‌کن کردن بیماری کرونا در بیمارستان‌ها و خارج از بیمارستان‌ها در قالب ایستگاه‌های سلامت و کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی به صورت جهادی فعالیت می‌کنند،  اظهار کرد: کادر درمانی و خدماتی بیمارستانها به دلیل فعالیت مستمر و ساعات طولانی کار؛ دچار خستگی می‌شوند که این خستگی به مرور می‌تواند در خدمت‌رسانی و کار این قشر زحمت‌کش تاثیر بگذارد.

وی اضافه کرد: از سویی دیگر روحانیون و طلاب که قشر قابل اطمینانی برای جامعه هستند با حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر پزشکی و همراهی بیماران سعی دارند، سختی کار را کمتر کنند.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی و طلاب نقشی در حیطه درمان برای خود قائل نیستند و در این زمینه فرمانده میدان وزرات بهداشت است، تصریح کرد: در مقابله با بیماری کرونا و همچنین برای همیاری کادر درمانی و سلامتی جامعه، دو هزار طلبه در کشور در بیمارستان‌ها و خارج از بیمارستان‌ها به طور شبانه‌روزی فعالیت جهادی دارند.

وی تصریح کرد: روزهای آغازین شیوع کرونا در کشور رسانه‌های دشمن با ارائه آمار غیر واقعی و اخبار کذب تلاش داشتند که فعالیت‌های نیروهای فرهنگی دینی به‌ویژه طلاب را کمرنگ جلوه دهند.

وی اضافه کرد: از همان ابتدای انقلاب دشمنان  به دنبال نشان دادن کاستی‌ها و نقاط ضعف در کشور بودند و این رسانه‌ها اخیرا هم با انتشار گزارش تصویری از بعضی طلاب که سخنان و رفتار خاصی دارند که این رفتارها و گفتارها در گفتمان انقلاب اسلامی جایی ندارند؛ سعی بر این دارند تا به ساحت مقدس نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در خاتمه با بیان اینکه دشمن از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کند، خاطر نشان کرد: سخنان کذب برخی افراد در قامت کارشناس دین؛ ضربه‌زدن به اسلام و آب به آسیاب دشمن ریختن است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد : سازمان تبلیغات اسلامی از افرادی که با سخنان خود اذهان عمومی را نسبت به دین مخدوش می‌کنند به طور قطع شکایت خواهد کرد.