به گزارش صفیر گیلان؛ظهر روز بیستم تیرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از ما کار کردن است، افزود: خدمت به مردم ما را […]

به گزارش صفیر گیلان؛ظهر روز بیستم تیرماه به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این شهر با بیان اینکه انتظار مقام معظم رهبری از ما کار کردن است، افزود: خدمت به مردم ما را بیمه می کند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف و با بیان اینکه آنان از ما مسئولان جلوتر هستند، اظهار کرد: حداقل حق مردم از ما این است که چشم و دل مان پاک باشد و خالصانه به آنها خدمت کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: باید پشت سر رهبر معظم انقلاب و مدیران ارشد حرکت کنیم و آنچنان پاک و منزه و صادق باشیم که مردم از فقرشان آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه مردم از تبعیض ممکن است ناراحت شوند اما از فقر دلخور نمی شوند، اضافه کرد: مردم تبعیض، اختلاس و خیانت را نمی پذیرند.

مدیرکل بهزیستی گیلان افزود : هم اکنون ۶۵ هزار خانوار در این استان به طور مستقیم تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و محرومان از نظر کارگزاران نظام فراموش نمی شوند.

وی با اشاره به همکاری و فعالیت یک هزار و ۲۰۰ خیریه و تشکل در کنار بهزیستی گیلان و ۸۵۰ کارمند این مجموعه بیان داشت: عهد می بندیم که پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و شب و روز تلاش نماییم که فقر مردم به آنها فشار نیاورد و سلامت مردم را به لحاظ جسمی و روانی بیمه کنیم.

دکتر نحوی نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته در کشور و گیلان تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار از چهار هزار و ۵۰۰ معلول، سالمند، بیماران روانی مزمن و معتادان در کمپ های نگهداری، متوسط ابتلا به بیماری  کووید ۱۹ مثبت شدن و مرگ و میر آنان کمتر از جامعه بوده است.

۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.