اولین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان درشفت افتتاح شد

  پرینت
اولین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان درشفت افتتاح شد
شناسه خبر : 5299 | تاریخ انتشار : 31 فروردین 1396 - 15:19 | 5140 بازدید | تعداد دیدگاه : ۱ | ارسال توسط :

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان با حضور الیاس حضرتی نماینده تهران، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محسنی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شفت و استان به همت بخش خصوصی در ملاسرای شهرستان شفت به بهره برداری […]

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان؛ نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز گیلان با حضور الیاس حضرتی نماینده تهران، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محسنی فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان شفت و استان به همت بخش خصوصی در ملاسرای شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

اسقانی؛این مرکز با داشتن مهندسین  کار آزموده و متخصص با دستگاه روز دنیا اماده ارائه خدمات است
در این مراسم بهره برداری ابتدا خانم مینا اسقانی مدیر عامل شرکت هیدرو فن مارلیک با اشاره به اینکه  این شرکت برای اولین بار در استان گیلان موفق به کسب نمایندگی شده است گفت:ما با تجهیز این سایت  اقدام به ایجاد و تجهیز سایت جهت بازرسی مخازن فولادی بدون درز(سی ان جی) نموده ایم.
photo_2017-04-20_04-45-21
 خانم اسقانی با اشاره به اینکه این شرکت که با اعتباری بالغ بر ۱/۵میلیارد تومن از بخش خصوصی توانسته است به صورت مستقیم ۱۲فرصت شغلی در هرشیفت کاری ایجاد کند گفت:این مرکز با داشتن مهندسین  کار آزموده و متخصص و آشنا با استانداردهای مربوطه و با دستگاه پیشرفته روز دنیا آماده خدمات رسانی به هم استانی های خود می باشد.
ایشان امیدوار شدند تا با عنایات  پروردگار بتوانند گامی موثر در جهت پیشرفت صنعت سی ان جی و جلوگیری از انفجارهای ناشی از معایب مخازن  بردارند.
 مدیر عامل شرکت هیدرو فن مارلیک با بیان اینکهاین شرکت با همکاری شرکت بازرسی و دارای گواهینامه آزمایشگاه از اداره کل استانداردو تایید صلاحیت شده از طرف انجمن صنفی سی ان جی کشور و کار گروه مربوط  می باشد .
وی مهمترین اقداماتی را که این شرکت ارائه می دهد  شامل؛بازرسی اولیه خودروی گاز سوز-کارواش مخزن-ساکشن مخزن-بازرسی چشمی اولیه -بازرسی داخلی مخزن با ابزار پیشرفته و تست هیدرو استا تیک با بروز ترین دستگاها ی اتوماتیک و همچنین تست مخازن جایگاهی اعلام نمودند.
فرماندار شفت:افتتاح این پروژه گامی بلند درجهت دست یابی به اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال درسال ۹۶ شهرستان شفت

محسنی فرماندار شهرستان شفت نیز  افتتاح این پروژه را در شروع سال۱۳۹۶گامی بلند درجهت دست یابی به اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال در شهرستان شفت دانست.photo_2017-04-20_04-42-13فرماندار شفت در این مراسم با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، اظهار کرد: با افتتاح این پروژه گامی مثبت در زمینه تحقق این شعار در شهرستان شفت برداشته شده است.

محمدرضا محسنی با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه برای ۱۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است، افزود: این نخستین مرکز خدمات فنی و بازرسی خودروهای دوگانه سوز استان گیلان بوده که با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه اندازی و به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در طی چهار سال گذشته در حوزه های مختلف به ویژه سرمایه گذاری بخش خصوصی، گفت: شهرستان شفت نیز همگام با سایر مناطق در این زمینه اقداماتی انجام داده است.

فرماندار شفت کشاورزی و گردشگری را دو بخش مهم در شهرستان عنوان و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در کنار توجه و ارتقای سطح کیفی و کمی حوزه های کشاورزی و گردشگری، حوزه صنعت و تولید نیز در این شهرستان رونق یافته و فعال شود.

وی به تلاش دولت برای رونق بخش های مختلف طی چهار سال گذشته اشاره و تصریح کرد: دولت به رغم تهدیدات و فشار تحریم ها گام های خوبی در این زمینه برداشته که پرداخت تسهیلات به ۲۴ هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد و نیمه فعال نمونه ای از این اقدامات است.

ایشان با تاکید به اینکه همواره در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به بخش خصوصی و صنعتی حاکم بوده است خاطرنشان کرد  که مسوولین شهرستان شفت نیز از فعالین عرصه تولید دعوت و پشتیبانی خواهد کرد.

فرماندار شفت با اشاره با انتخابات پیش رو بسیاری از نقدهای موجود به دولت تدبیر و امید را بی رحمانه دانست چرا که حتی یکی از کاندیده های کنونی ریاست جمهوری در دوره قبل از کاهش قیمت نفتی میگفت که اگر ادامه پیدا میکرد نیازهای اولیه مردم تامین نمی شد اما دولت تدبیر و امید توانست کشور را در مسیر درست هدایت کند.

محسنی برجسته ترین عملکرد دولت روحانی را ایجاد فضای آرم در سایه امنیت سیاسی و بخش اقتصادی دانست که با مهار و کاهش تورم ، اجرای طرح های سلامت، برجام،…. این امر مهم  حاصل شد.

الیاس حضرتی ؛حرکت در مسیر تولید تنها از روی علاقه و عاشقانه  است

در این برنامه  الیاس حضرتی نماینده مجلس شورای اسلامی در تهران  با اشاره به اینکه  ارادت و تعهد ویژه ای که به گیلان داشتم در این مراسم شرکت نموده ام .

photo_2017-04-20_04-42-03

وی افتتاح این پروژه را در شهرستان شفت  حرکتی ستودنی دانست چرا که  این شرکت علاوه بر اینکه یک مرکز کار آفرینی است هم به لحاظ  فنی سلامت خودروها  و جامعه را تامین می کند  و هم باعث اشتغال زایی برای تعدادی از جوانان می شود.

حضرتی  کار آفرینان در عرصه تولید را نماد انسان های قابل ستایش دانست و گفت: سیستم اداری و فرهنگ حاکم بر جامعه همگی دیوار بزرگی بر روی عرصه تولید و سرمایه گذار  قرار داده اند و مجلس باید به این موضوع توجه کند.

حضرتی وارد شدن در تولید را در کشور کار بزرگ و ماندگار خواند  و گفت:حرکت در مسیر تولید تنها از روی علاقه و عاشقانه  است

ایشان با اشاره به اینکه در این خصوص سیستم های قضایی ، مجلس و همه ارگان ها در تلاش برای کاهش برخی بروکراسی های اداری در ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال هستند گفت: متاسفانه مشکلات موجود  همچون کلاف پیچیده ای است که طی این مسیر را دشوار کرده است./زلیخا صفری راسته کناری

 

 

برچسب ها
نوشته های مشابه
آمادگی کامل کادر بهداشت و درمان استان گیلان در ایام تعطیلات نوروز
پرونده ۵۰ میلیاردی گران فروشی در گیلان در قالب طرح نظارتی /بازرسی و تشکیل پرونده جریمه در گرانفروشان میوه ادامه دارد
هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب نیازمند خانه‌تکانی هستند/دلیل بسیاری از مشکلات جامعه، انتصاب مدیران سفارشی ناکارآمد از سوی نمایندگان است
فعالیت ۷۰۴ واحد اقامتی گردشگری در ایام نوروز در شهرستان
نشست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
دومین بیمارستان قدیمی رشت پلمپ شد/بعد از تعطیلی بیمارستان فامیلی رشت نوبت به توتونکاران رسید
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • تقی قلی زاده

    تاریخ : ۲۴ - شهریور - ۱۳۹۶

    بنده چند روز پیش به این مرکز مراجعه کردم و متاسفانه برخورد بدی از طرف مدیریت مجموعه با بنده شد و هیچ کار خاصی بر روی ماشین من صورت ندادندو فقط دکانی برای خودشان باز کردند


شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.