به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ،فرماندار فومن درحاشیه  جشنواره اربا دوشاو در  با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در حفظ ،گسترش احیاء فرهنگ و اداب و رسوم مردم منظقه تاثیر گزار باشد گفت:با وجود اسیبهای اجتماعی کنونی جامعه ایجاد نشاظ اجتماعی از اقدامات و  وظایف مسئولان اجرایی است. به گزارش […]

 

به گزارش اختصاصی صفیر گیلان ،فرماندار فومن درحاشیه  جشنواره اربا دوشاو در  با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در حفظ ،گسترش احیاء فرهنگ و اداب و رسوم مردم منظقه تاثیر گزار باشد گفت:با وجود اسیبهای اجتماعی کنونی جامعه ایجاد نشاظ اجتماعی از اقدامات و  وظایف مسئولان اجرایی است.

به گزارش صفیر گیلان از فومن،میر شمس مومن زاده فرماندار فومن در جشنواره اربا دوشاو در روستای دارباغ شهرستان فومن ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم و عید بزرگ گفت:جا دارد که من به نوبه خود از شورای روستا دارباغ و از  مسئول برگزار کننده جشنواره جناب قنبر زاده  و نیز از هنرمندان عزیزی که با جذابیت خاص  کار خود  در بهتر برگزار شدن جشنواره تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم.

میر شمس مومن زاده برگزاری چنین جشنواره هایی را در حفظ،نگهداری،گسترش و احیاءفرهنگ مردم منظقه تاثیر گزار خواند و گفت:با وجود اسیبهای اجتماعی ایجاد چنین نشاط اجتماعی از اقدامات مهم است که مسئولان اجرایی   باید در برنامه های خود مبذول دارند.

فرماندار فومن ضمن تشکر از برگزار کنندگان و عزیزان هنرمند  گفت:شما عزیزان به ایفای مسئولیت ما کمک می کنید .

وی ضمن ارزوی سلامتی و نشاط برای مردم  و عوامل اجرایی تاکید کرد:ما اعلام امادگی می کنیم تا عزیزانی مثل قنبر زاده برنامه های این چنینی  را تخت حمایت و پشتیبانی مسئولان اجرایی بیشتر کنند واین خدمت به مردم عزیز وظیفه ماست.

فرماندار فومن در حاشیه جشنواره گفت: من کارمند دولت هستم و هر جا مقدور شود خدمت می کنمو در حال حاضر در شهرستان فومن هستم و اگر در شهر دیگری باشم باز وظیفه ام خدمت است و این خدمت یکسان برای مردم استانم است.

مومن زاده تصریح کرد؛اعتقادبه حمایت از این برنامه امدم و نیاز داریم برای ارتقاء نشاط اجتماعی از این جشنواره ها حمایت کنیم.

%d9%81%d8%b12%d9%81%d8%b14%d9%81%d8%b13%d9%81%d8%b17%d9%81%d8%b19%d9%81%d8%b111%d9%81%d8%b15

تهیه گزارش؛زلیخا صفری