به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، حادثه تصادف شدید و واژگونی خودروی سواری در ساعت ۳:۰۰ صبح امروز ۱۷ تیر ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد. همین گزارش حاکی است: این حادثه در جاده انزلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صفیر گیلان به نقل از تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، حادثه تصادف شدید و واژگونی خودروی سواری در ساعت ۳:۰۰ صبح امروز ۱۷ تیر ۹۶ به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

همین گزارش حاکی است: این حادثه در جاده انزلی به رشت- روبروی کارخانه پوشش رخ داد که بواسطه گزارش محبوس شدن سرنشینان خودروهای سواری سریعا تیم نجات بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی و نجات از ایستگاه ۴ به محل حادثه اعزام شدند.

گفتنی است: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه برخورد شدید دو خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید مشاهده می شد که مصدمین قبل از رسیدن آتش نشانان از خودروها خارج شده بودند.

شایان ذکر است: علت حادثه سرعت زیاد و عدم توانایی راننده یکی از خودروها اعلام شد که بواسطه آن ۶ تن از سرنشینان” ۲ راننده و ۴ سرنشین ” به شدت مصدوم شدند که توسط ۳ خودروی اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی اعزام شدند.