به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی”با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان شفت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه، یک متهم سابقه‌دار را در […]

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی صفیر گیلان؛سرهنگ “عبدالعلی شعبانی”با بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان شفت، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات همه جانبه، یک متهم سابقه‌دار را در رابطه با این پرونده‌ها شناسایی کردند.
وی با بیان اینکه با هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۱ فقره سرقت سیم برق، ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت دوچرخه و یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در منزل متهم ۱۰۰ متر کابل برق سرقتی کشف شد تصریح کرد: سارق ۳۵ ساله سابقه‌دار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان‌ شفت در پایان از شهروندان خواست، هشدارها و توصیه‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و نسبت به تشدید حفاظت فیزیکی منازل و انباری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.