به گزارش صفیر گیلان؛ پیکر مطهر سرباز وطن شهید «افشین آشناور» صبح فردا در زادگاهش روستای زیده شهرستان فومن تشییع و به خاک سپرده می‌شود. «افشین آشناور» سرباز وظیفه هنگ مرزی پیرانشهر در استان آذربایجان غربی اهل استان گیلان و ساکن روستای زیده شهرستان فومن بود که روز گذشته در حین گشت زنی و کمین و […]

به گزارش صفیر گیلان؛ پیکر مطهر سرباز وطن شهید «افشین آشناور» صبح فردا در زادگاهش روستای زیده شهرستان فومن تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

«افشین آشناور» سرباز وظیفه هنگ مرزی پیرانشهر در استان آذربایجان غربی اهل استان گیلان و ساکن روستای زیده شهرستان فومن بود که روز گذشته در حین گشت زنی و کمین و انجام مأموریت در مرز پیرانشهر به شهادت رسید.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار امروز در هنگ مرزی پیرانشهر برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید مدافع وطن ساعت ۱۱ صبح فردا (سه شنبه) در روستای زیده شهرستان فومن با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

استاندار گیلان

پیام تسلیت استاندار در پی شهادت مرزبان گیلانی

 

استاندار گیلان در پی شهادت سرباز وظیفه شهید افشین آشناور مرزبان غیور گیلانی در استان آذربایجان غربی ، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن پیام تسلیت دکتر ارسلان زارع به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خبر شهادت مرزبان غیور گیلانی کشورمان، سرباز وظیفه افشین آشناور که حین گشت زنی در مرز پیرانشهر استان آذربایجان غربی به فیض عظیم شهادت نائل آمد؛ موجب تألم شد.

سربازان جان بر کف در مرزهای کشور به صورت بی‌وقفه در تلاشند تا این سرزمین را از کوچک‌ترین گزند بدخواهان در امان نگاه دارند و دشمنی‌های پایان‌ناپذیر بدخواهان مردم و معاندان نظام جمهوری اسلامی و عجز ، ناتوانی و عصبانیت آن فرومایگان در مقابل اراده، عزم و همدلی ملت شریف و غیور ایران اسلامی، ناچیز است.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت مرزبان گیلانی « سرباز وظیفه افشین آشناور» را به خانواده آن شهید گرانقدر و مردم شریف استان گیلان خصوصاً شهرستان فومن تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان معزز از درگاه ایزدمنان، صبر مسألت می‌نمایم.

ارسلان زارع

استاندار گیلان