صفیر گیلان/آرین سلمانپور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان از برگزاری رزمایش آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز مرتبط با ستاد انتخابات استان بمنظور ارتقاء سطح آمادگی خبر داد

صفیر گیلان/آرین سلمانپور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان از برگزاری رزمایش آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز مرتبط با ستاد انتخابات استان بمنظور ارتقاء سطح آمادگی خبر داد.

سلمانپور اظهار داشت: این مانور بصورت هماهنگ در کل کشور و براساس هماهنگی و تاکید دفتر مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE شرکت توانیر، با حضور محمدعلی ویشکائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان برگزار شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: مراکز و سازمان‌های حساس در شرایط اضطراری و مهم مانند ایام برگزاری انتخابات، ضروری است امکان و شرایط تامین برق خود توسط مولدهای اضطراری را داشته باشند و نکته مهم در انجام اینگونه رزمایش ها سنجش میزان آمادگی این مراکز بوده تا در زمان‌های بحرانی ارایه خدمات به مردم دچار وقفه نشود.

وی گفت: طی اجرای این رزمایش مولدهای اضطراری ۴۴ نقطه از مراکز مهم و ذی ربط به برگزاری انتخابات مورد تست و آزمایش برای آمادگی و آماده به کاری قرار گرفتند.

سلمانپور افزود: خوشبختانه باتوجه به آمادگی مناسب در سطح استان این رزمایش با موفقیت انجام شد و طی آن نقاط قوت و قابل بهبود این مراکز شناسایی شده و تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات پیش روی اخذ شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع برق گیلان گفت: باتوجه به اهمیت انتخابات که روز تعیین کننده سرنوشت ایران عزیزمان است و با مقدمات و تمهیدات اندیشیده شده تمام تلاش خود را برای تامین برق مطمئن و پایدار در روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری بکار خواهیم بست.و

وی تاکید کرد: نیروها و اکیپ‌های عملیاتی توزیع برق گیلان تا پایان شمارش آراء نیز در آماده باش خواهند بود تا شعب اخذ رای و مردم شریف استان دچار مشکل نشوند.

گفتنی است این رزمایش با حضور محمدعلی ویشکائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان و جمعی از مدیران و کارشناسان در محل امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.