امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Tuesday, 30 November , 2021
امروز : سه شنبه, ۹ آذر , ۱۴۰۰ - 25 ربيع ثاني 1443
شناسه خبر : 50840
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ | 17 بازدید | ارسال توسط :
اخبار اجتماعی

جلسه پرسش و پاسخ مدیر مخابرات منطقه گیلان و همکاران شسکام برگزار شد

صفیر گیلان،مدیر مخابرات منطقه ای گیلان گفت:نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی ، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان به شمار می رود

جلسه پرسش و پاسخ مدیر مخابرات منطقه گیلان و همکاران شسکام برگزار شد

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در این دیدار علیرضا پارسائی بر ضرورت

رسیدگی به خواسته های نیروی انسانی در شرکت تاکید کرد و گفت : نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی ، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان به شمار می رود و به همین دلیل ، تحقق رضایتمندی کارکنان و به ویژه نیروهای بخش خصوصی در افزایش بهره وری ، سودآوری و ارتقای برند شرکت نقش اساسی و انکار ناپذیری دارد.

در این نشست به موضوعاتی بشرح ذیل پرداخت :
مسائل شغلی و طبقه بندی مشاغل
وضعیت پرداخت حقوق
وضعیت انعقاد قرارداد
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰

لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد