صفیر گیلان،مدیر مخابرات منطقه ای گیلان گفت:نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی ، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان به شمار می رود

به گزارش صفیر گیلان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در این دیدار علیرضا پارسائی بر ضرورت

رسیدگی به خواسته های نیروی انسانی در شرکت تاکید کرد و گفت : نیروی انسانی راضی و همراه با تعلق سازمانی ، به عنوان مهم ترین عامل جذب مشتریان به شمار می رود و به همین دلیل ، تحقق رضایتمندی کارکنان و به ویژه نیروهای بخش خصوصی در افزایش بهره وری ، سودآوری و ارتقای برند شرکت نقش اساسی و انکار ناپذیری دارد.

در این نشست به موضوعاتی بشرح ذیل پرداخت :
مسائل شغلی و طبقه بندی مشاغل
وضعیت پرداخت حقوق
وضعیت انعقاد قرارداد