در یکی از مصوبات جلسه رسیدگی به شکایات و درخواست های شرکت گاز استان گیلان که به صورت مستمر و ماهانه برگزار می شود، مقرر شد تا برای معرفی هرچه بیشتر نرم افزار خدمات الکترونیک گاز گیلان، پیامکی از سوی این شرکت به همه مشترکین گاز در استان ارسال شود که اجرای این امر موجب شد تا  بیش از ۱۴ هزار کاربر جدید، به جمع استفاده کنندگان از نرم افزار موبایلی گاز اضافه شوند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صفیر گیلان؛ حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات شرکت با تبریک میلاد با سعادت حضرت معصومه(س)، روز دختر و دهه کرامت، بر پاسخگویی به موقع همه واحدها و ادارات تابعه به مشترکین  و متقاضیان گاز تاکید کرد.

وی با اشاره به گسترش روزافزون استفاده از تلفن های هوشمند در میان مردم، اطلاع رسانی هرچه بیشتر نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) خدمات الکترونیک گاز گیلان را ضروری برشمرد و گفت: بر اساس مصوبه قبلی کمیته رسیدگی به شکایات، پیامکی از سوی شرکت گاز برای همه مشترکین گاز در استان ارسال گردید که اجرای این امر موجب شد تا  بیش از ۱۴ هزار کاربر جدید، به جمع استفاده کنندگان از این نرم افزار اضافه شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص پیامک های صورتحساب گاز گفت: بر اساس بازخوردهای دریافت شده، برخی از مشترکین خواستار افزوده شدن اطلاعات تکمیلی و ارائه جزئیات کامل صورتحساب گاز در پیامک هستند که اقدامات لازم برای تحقق این مهم در حال انجام است.

همچنین در ابتدای این جلسه گزارشی از پیام های وارده در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ که از طریق سایت، نرم افزار موبایلی، تلفن گویای ۳۴۱۴ و شماره پیامکی ۲۰۰۰۶۱۹۴ واصل گردید به سمع و نظر اعضای کمیته رسیدگی به شکایات شرکت رسانده شد که بر اساس آن ۹۹ پیام وارده شامل ، ۳۹ شکایت، ۵۰ درخواست و ۱۰ اطلاع رسانی و پیشنهاد به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشته است.