به گزارش صفیرگیلان؛ آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع ،رئیس و کارشناسان آموزش و پژوهش محیط زبست ، مسئولین آموزش و پرورش و سازمانهای مردم نهاد در مجتمع آموزشی هوشمند هدف و مدرسه شهید حمزه رفعتی رشت در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار گردید. در این مراسم […]

 

به گزارش صفیرگیلان؛ آئین نواختن زنگ بازگشایی مدارس با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع ،رئیس و کارشناسان آموزش و پژوهش محیط زبست ، مسئولین آموزش و پرورش و سازمانهای مردم نهاد در مجتمع آموزشی هوشمند هدف و مدرسه شهید حمزه رفعتی رشت در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار گردید.
در این مراسم حمید پورعبدی معاونت توسعه مدیریت ضمن نواختن زنگ بازگشایی مدرسه ، آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی جدید را که آغازی برای یادگیری و آموختن است را به دانش آموزان ،دبیران و اولیا تبریک و تهنیت گفت .
در ادامه علی اصغر روشنی کارشناس آموزش محیط زیست ضمن ضرورت آشنایی دانش آموزان با محیط زیست کشور و استان خاطر نشان کرد بایستی تلاش مضاعفی جهت رفع مشکلات محیط زیست استان از جمله مبحث آب ،دفع زباله و پسماند ،کنترل آلودگی هوا ، فرسایش خاک و … جهت دستیابی به محیط زیست پاک تر و سالم تر داشته باشیم. وی در ادامه گفت : برای نجات طبیعت و محیط زیست به همکاری آموزش و پرورش و دانش آموزان نیاز داریم تا بتوانیم با فعالیت های فوق برنامه روحیه مسئولیت پذیری زیست محیطی و اجتماعی در محیطی سالم و بانشاط را در جامعه بسازیم .
در پایان خانم شمشادی مدیرعامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست نیز در سخنان کوتاهی گفت همگی ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم محیط زیست را حفاظت کنیم و این امانت را بهتر از قبل به آیندگان بسپاریم .

image_2018_9_23-23_5_10_20_6WV image_2018_9_23-23_5_9_583_xya image_2018_9_23-23_5_8_937_4su