نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس:

با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانیم به تقویت صنایع کشور کمک کنیم

  پرینت
با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانیم به تقویت صنایع کشور کمک کنیم
شناسه خبر : 52184 | تاریخ انتشار : 08 آذر 1400 - 23:28 | 207 بازدید | تعداد دیدگاه : ۰ | ارسال توسط :

بهروزی‌فر در خصوص بازدید از شهرک صنعتی کوچیچالو اهمیت شهرک‌های صنعتی بیان داشت: با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانیم به تقویت صنایع کشور کمک کنیم و صنایع کوچک در حال حاضر بهترین راه حل برای اشتغالزایی و کارآفرینی می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامیدر خصوص اهمیت صنایع کوچک بیان داشت: صنایع کوچک در زمان کم و با صرف هزینه کم قابل راه اندازی بوده و نقش قابل توجهی نیز در بومی‌سازی صنایع و اشتغالزایی دارند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند مهمترین هدفی که باید مدنظر مسئولان باشد، اهتمام ویژه به تولید ملی است. چنین تأکیدی به خاطر این است که توجه ویژه به تولید ملی باعث افزایش تولید و همچنین توسعه اشتغالزایی می‌شود.

بهروزی‌فر در خصوص بازدید از شهرک صنعتی کوچیچالو اهمیت شهرک‌های صنعتی بیان داشت: با ایجاد زیر ساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌توانیم به تقویت صنایع کشور کمک کنیم و صنایع کوچک در حال حاضر بهترین راه حل برای اشتغالزایی و کارآفرینی می‌باشد.

فرماندار شهرستان فومن با تاکید بر لزوم رسیدگی به وضعیت واحدهای راکد و رها شده در شهرک‌های صنعتی شهرستان فومن، اظهار کرد: با همت و تلاش مضاعف میتوانیم شاهد ارتقای وضعیت سیما و منظر شهرک بوده و هم مشکلات واحدهای تولیدی به نحو بهتری پیگیری خواهد شد.

محسنی با اشاره به این که فضای سبز این شهرک نیازمند اصلاح و بهسازی است، به مشکلات زون‌بندی در شهرک صنعتی و اهتمام محیط زیست در تسهیل شرایط فعالیت واحدهای تولیدی پرداخت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات جناب آقای خلیل بهروزی‌فر نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامیو جناب آقای محسنی فرماندار محترم شهرستان فومن با اشاره به اهمیت برقراری ارتباط مطلوب با نمایندگان محترم مجلس ابراز داشت: تعامل با نهاد بسیار مهم مجلس شورای اسلامی با توجه به دیدگاه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان محترم کاری بسیار مهم است.

وی در ادامه بیان داشت: ارتباط و تعامل مطلوبی با نمایندگان محترم مجلس برای تشریح وضعیت صنایع کوچک برقرار گردیده که جا دارد از لطف و عنایت و زحمات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

سعیدی‌کیا اظهار کرد: درخصوص وضعیت درجه‌بندی زیست محیطی، با تنزل درجه از سوی محیط زیست مواجه شده‌ایم و ضرورت دارد مشکلات موجود هرچه سریع‌تر رفع شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در ارتقای شاخص‌های زیست محیطی شهرک‌های صنعتی در شهرستان، اظهار کرد: تصفیه خانه شهرک صنعتی کوچیچال در شرف تکمیل است و با اعتباری حدود ۱۰میلیارد تومان به زودی راه اندازی و به مدت یک سال توسط خود پیمانکار مدیریت می‌شود.

سعیدی‌کیا ضمن اشاره به معضل سرقت از واحدهای نیمه راکد و راکد که بدون نظارت رها شده اند، از پیگیری بحث روشنایی در این شهرک خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در ادامه افزود: تلاش جمعی مجموعه همکاران در شهرک‌های صنعتی در جهت ایجاد فضای مناسب برای سرمایه گذاریدر سطح استان قدم برداریم.

برچسب ها
نوشته های مشابه
بازدید رییس کل دادگستری گیلان از تالاب و صدور دستورات مقتضی
مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان برگزار شد
جشنواره «مدرسه عشق»با اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان به کار خود پایان داد
حمید نظرخواه علیسرایی شاعر، نویسنده، پژوهشگر فرهنگ عامه و روزنامه نگار ایرانی به عنوان عضو و رئیس هیأت داوران بخش زبان‌های فارسی و گیلکی در ایران انتخاب شد
توزیع ۲۷ هزار نهال توت بین نوغانداران فومنی
استقبال سرمایه گذاران چینی از بسته‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد انزلی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شما باید وارد سایت شوید تا بتوانید نظر دهید.