به گزارش صفیر گیلان، در شرایطی که بیش از ۲۴ ساعت از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و ریزش این بنا می گذرد، هنوز شاهد حریق مخفی در این ساختمان هستیم. در پی هر بار آوار برداری، بار دیگه آتش شعله ور شده و دود زیادی فضا را فرا می گیرد. در این شرایط، هنوز […]

به گزارش صفیر گیلان، در شرایطی که بیش از ۲۴ ساعت از حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو و ریزش این بنا می گذرد، هنوز شاهد حریق مخفی در این ساختمان هستیم.

در پی هر بار آوار برداری، بار دیگه آتش شعله ور شده و دود زیادی فضا را فرا می گیرد.

در این شرایط، هنوز از وضعیت بیش از ۲۰ آتش نشان که در محل حادثه زیر آوار مانده اند خبری نیست. به همین خاطر نیز آتش نشان های حاضر در محل حادثه از مردم ایران درخواست کرده اند که برای زنده خارج شدن آتش نشان ها از زیر آوار دعا کنند.با توجه به اینکه ساختمان پلاسکو نخستین ساختمان بلندمرتبه احداث شده در شهر تهران بوده واین ساختمان در سال ۴۱ در پایتخت بنا شده است به هیچ وجه ایمن نبود.
دعا کنیم برای اتش نشانانی که حضور به موقع در محل  حادثه  داشتند آتش سوزی در ساعت ۷:۵۹ به نیروهای آتش نشان اطلاع داده شد و غریب ۲۰۰آتش نشان  در ساعت ۸:۰۱ در محل  حضور داشتند.

آتش نشانهایی  که بخاطر  نجات زندگی دیگران در پلاسکو مفقود شدند، این شغل یعنی ایثار.

images (4)images (6)images (11) images (14) images (5) images (17) images (7) images (13) images (10) download (5) images (8) download (4) images (9) download (2) images (15) download (3) download (1)