رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح رسمی نمایشگاه پاییزه رشت ویژه فروش لوازم التحریر و ملزومات مدرسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛ تیمور پورحیدری امروز در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: همزمان با ایام بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه در گیلان از امروز راه اندازی شد.

پورحیدری افزود: نمایشگاه پاییزه جهت دسترسی آسان خانواده‌ها به کیف و کفش، ملزومات مدرسه و نوشت افزار برگزار شده و تا ۳۱ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ غرفه در این نمایشگاه محصولات خود را با قیمت مصوب کارشناسی ارائه می‌کند، گفت: نمایشگاه پاییزه ضمن برگزاری در مرکز استان در ۸ شهرستان دیگر نیز که ظرفیت و امکانات برگزاری را دارا بودند، برگزار می‌شود.

پورحیدری با اشاره به تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی برخی از محصولات نمایشگاه پاییزه اضافه کرد: بیشتر ملزومات و اجناس ارائه شده در نمایشگاه کاملاً تولیدات داخلی با کیفیت و قیمت مناسب هستند و برای حمایت از تولید داخلی، از ورود کالاهای برند خارجی جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان صمت گیلان تصریح کرد: قیمت مصوب البسه و پوشاک مدارس در مقاطع تحصیلی مختلف در استان ابلاغ شده است و در خصوص سایر ملزومات نیز چنانچه با تخلف گران فروشی مواجه شدند حتماً موضوع را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی این اداره کل و ۱۳۵ تعزیرات جهت برخورد قاطع با متخلفین گزارش دهند.