صفیر گیلان؛فرماندار رشت با تاکید بر لزوم نظارت جدی در عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب به مردم، افزود: به منظور تنظیم بازار، توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در ۱۵ مرکز منتخب سطح شهرستان رشت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صفیر گیلان؛حمید‌رضا امام پناهی امروز با همراهی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، در این بازدید سرزده از محل توزیع میوه شب عید سطح شهر رشت، در جریان روند تامین و توزیع میوه شب عید قرار گرفت و دستورهای لازم را برای عرضه میوه با کیفیت به مردم صادر کرد.
فرماندار رشت در این بازدید با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از صبح امروز در سطح شهرستان آغاز شده است، افزود: مهم‌ترین بحث در تأمین و توزیع میوه شب عید، کیفیت و قیمت آن است که گروه‌های بازرسی باید به طور دقیق نظارت کنند تا میوه با قیمت مصوب و کیفیت مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌ها و تمهیدات اتخاذ شده هیچ گونه نگرانی در تامین میوه شب عید در شهرستان نخواهیم داشت و به تدریج متناسب با میزان تقاضا به بازار مصرف عرضه خواهد شد.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه از صبح امروز ۱۵ مرکز عرضه میوه شب عید در سطح شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند، تصریح کرد: در قالب طرح توزیع میوه تنظیم بازار، سیب زرد به قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار تومان، سیب قرمز به قیمت ۱۱ هزار تومان و پرتقال هر کیلوگرم ۱۰ هزار تومان در این مراکز در حال توزیع می باشد.